Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

2017 Instyle koplampen

Filluar nga Soprano, Nentor 30, 2023, 11:11:23 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 4 Vizitore po shikojne kete teme.

Soprano

Rij nu zo'n 5 maanden met deze ASX met veel plezier. Eén minpuntje, ik kan mijn koplampen niet handmatig afstellen. Ik heb een exemplaar waarbij afstelling automatisch gebeurt afhankelijk van het gewicht in de auto. Ik heb het idee dat de straal te laag staat waardoor in het donker het vergezicht minimaal is. M.a.w. een paaltje met reflector zie ik veels te laat naar mijn gevoel.
Zal even testen met vervanging van de Xenon lampen, want ik vind het gelige Xenon licht ook niet mooi. Heb eerder al de stadslichten vervangen door een 6000k led exemplaar. Werkt prima zonder storingen. Iemand al ervaring met vervanging van de koplampen. Zie bijvoorbeeld op Amazon mooie D2S setjes van rond de 30 euro per set. Hoor graag! Alvast bedankt!
Verleden:
Colt CZ5 1.3 Cleartec 2009 Zwart

MarkW

Automatische hoogteregeling is iets anders dan afstellen. Afstellen doe je handmatig onder de motor kap met de stelschroef op de koplamp. Dit zou met elke koplamp moeten kunnen. Led, xenon of halogeen maakt niet uit.

xmingnetar