Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Motor toeren valt weg bij warme motor en sigaretten aansteker doet het niet

Filluar nga Joelhogeweg, Dhjetor 15, 2022, 09:09:45 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Joelhogeweg

Bij mijn Mitsubishi Outlander 2005 2.0 invite 2wd doet sinds eergisteren de sigaretten aansteker het niet meer. Dit is gekomen nadat ik een banden  pomp heb gebruikt die op 12v werkt. Ik moest snel een voor band wat oppompen. Nu heb ik dit een paar jaar terug ook gehad dat de sigaretten aansteker toen uitviel toen was het een zekering die gesprongen was. En toen ging die dus ook elke x met z'n toerental wisselen. Andere zekering erin en het was weer goed. Nu heb ik alle zekeringen na gekeken en die zijn allemaal goed. Wat kan het nu zijn?

pilow

Aan de onderkant van de sigaretten aansteker zit ook een beveiliging. Deze is waarschijnlijk doorgebrand. Heb hetzelfde euvel gehad met mijn Grandis uit 2005 toen ik een waterkoker wilde gebruiken. Onderdeel is op de sloop te vinden. Ik heb de sigratten aansteker van een Honda losgehaald en vervolgens alleen het onderdeel, de beveiliging, zelf vervangen.


Of hiermee je onregelmatige toerental opgelost betwijfel ik. Dat zal wel een ander oorzaak hebben.

Joelhogeweg

Bedankt voor je bericht. Bedoel je dat ronde dingentje onderin waarmee het puntje van de plug contact mee maakt?


Er klopt wel meer niet aan de auto.
Sinds dat we hem hebben (2017) draait de ven al
Als je hem op contact zet. Dat hoort ook niet.

pilow

Citim nga: Joelhogeweg ne Dhjetor 17, 2022, 09:34:46 PD
Bedankt voor je bericht. Bedoel je dat ronde dingentje onderin waarmee het puntje van de plug contact mee maakt?


Er klopt wel meer niet aan de auto.
Sinds dat we hem hebben (2017) draait de ven al
Als je hem op contact zet. Dat hoort ook niet.


Je moet de sigaretten aansteker echt eeuit monteren en dan eronder kijken. Dus de andere kant van de ronde dingetje. Hopelijk een beetje duidelijk.








Keezx

Citim nga: Joelhogeweg ne Dhjetor 17, 2022, 09:34:46 PD
Bedankt voor je bericht. Bedoel je dat ronde dingentje onderin waarmee het puntje van de plug contact mee maakt?


Er klopt wel meer niet aan de auto.
Sinds dat we hem hebben (2017) draait de ven al
Als je hem op contact zet. Dat hoort ook niet.
Gat het over de interieurFAN of motorkoelFAN?


Keezx

Dan is waarschijnlijk de sensor die hem moet in- of uitschakelen defect, zit op de radiateur of cilinderkop.