Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Scheidingsrek/divider Spacestar 2004

Filluar nga Jump1975, Korrik 19, 2022, 02:03:36 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Jump1975

Hallo,


We hebben een Spacestar uit 2004 en sinds enkele weken een Labrador. We willen hem over een maand meenemen naar Frankrijk.
Ik zoek een achterbak divider/scheidingsrek (aan 1 kant wat bagage, andere kant de hond). Van dit jaartal lijken ze niet te koop te zijn, en iets universeel lijkt niet te bestaan. Heeft iemand een goeie tip, anders dan een grote bench? Of is er een ander merk auto die dezelfde afmetingen divider nodig heeft, die dan wel te koop is?
En anders: hoe doen jullie het, je behoorlijk grote hond in de Spacestar?

Nobodie14

Ik ken een scheidingsrek in de breedte van de auto uit het verleden.
Een scheidingsrek in de lengte is wel nieuw voor me.
Na een klein onderzoek op het internet, gaat het niet makkelijk worden.
Zo'n rek vinden (die voor een andere auto op maat gemaakt is) dat dan ook min of meer in een Space Star past zal een uitdaging zijn.
Dan lijkt zo'n rek voor een Golf nog een beetje in de buurt te komen.
Maar even 150 euro uit geven om erachter te komen dat het toch niet past is nogal wat.

Misschien meer aan een universele versie denken? Koop Paws Beschermrooster hondenrek voor in de auto bagagerek scheidingsrek verstelbaar zwart - Hoogte 30-50 cm - Breedte 85-140 cm Online bij ThuisXL.nl - ThuisXL.nl
Met een beetje handigheid zou het misschien kunnen passen.
Eventueel 1 kant van de achterbank omklappen en dan het rek erin monteren?

Piet

#2
We gebruiken een stalen hondenrek boven de achterkant van de achterbank.
Dus de hele achterbak is voor de hond.
Wanneer je een dergelijk rek gebruikt, kan je natuurlijk plat in de achterbak de koffers vastzetten, en de hond daarboven meenemen.


Het hondenrek hebben we 14 jaar geleden gevonden op MP.


HET WAS DESTIJDS EEN ORIGINELE ACCENSOIRE, SPECIAAL VOOR DE SPACE STAR.

Wanneer je geen originele voor een Space Star meer kunt vinden, kan je natuurlijk ook een goedkoop universeel exemplaar op MP kopen.

Jump1975

Scheidingsrek haaks lijkt er niet te zijn voor de Spacestar.
Ik heb nu tegen de hoofdsteunen een universele, aan de stangen vastgezet.
En heb net een mal van karton gemaakt, om deze morgen over te nemen op multiplex. Zodat ik een tussenrek heb. Dit stuk hout zet ik neer met aan beide kanten 2 grote zware hoekstukken.
Moet wel nog even het schokdemperklepje vastzetten voor de bijtgrage puppytanden.