Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Wiellagers achter Lancer Wagon

Filluar nga Karsten, Prill 11, 2022, 07:30:38 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Karsten

Hallo iedereen.
Wie heeft er ervaring met achter wiellagers van een Lancer Wagon 2.0
Ze zijn waarschijnlijk versleten maar wat voor diameter enz moet erop?
Genoeg te krijgen op internet maar nogal veel verschillende maten,terwijl ze volgens de sites
allemaal geschikt zijn...
Wie oh wie

Xanthosius

Heey hallo,


Ik zal eens proberen te zoeken in de mitsubishipartswarehouse voor je.


Van welk jaar is die?


Met vriendelijke groet,


Peter

Xanthosius

Die van mij is van 2006 een 2liter intense


Daarvan is het onderdeel nummer dit: Hub & Bearing - Mitsubishi (MR527452) zijn geen maten maar wel een onderdeel nummer voor te vergelijken. Als je een andere hebt hoor ik het graag


Groetjes

Keezx

#3
Als ik lees: waarschijnlijk versleten, dan rijst bij mij de vraag: wie heeft dat vastgesteld of hoe is dat vastgesteld....Achterwiellagers verslijten maar zelden bij voorwielaandrijvers, alleen bij astronomische kilometerstanden is het IMO een mogelijkheid Ik ben iemand die heel veel kilometers aflegt met bejaarde vehikels en heb, voorzover ik me kan herinneren nooit wiellagers hoeven te vervangen.
Ik heb bijvoorbeeld m'n laatste Peugeot 306 diesel met 384000 km naar de sloop gebracht met nog de originele , 22 jaar oude achterwiellagers.

Karsten

Nou ik heb nogal een zoemend/brommend geluid achter. In het begin ook in bochten dat het minder of luider werd.
De auto heeft inmiddels 270 op de teller.
En vorig jaar zomer nogal zwaar beladen op vakantie naar zeeland😅 waarbij de vering ook maar weinig speling had....😥
Ik moet hem eigenlijk nog ff op de krik zetten om te kijken of de achterwielen speleing hebben.
Vorig jaar juni grote beurt gehad met oa nieuwe achterbanden...

Keezx

Lijkt er wel op inderdaad, maar op de krik zetten en luisteren+ voelen geeft meer zekerheid....