Op marktplaats vragen ze er tussen de 20 en 25 euro voor.
Als je nog wat van de LED strip overhoudt, doe jezelf dan een plezier en plaats een strip achteraan op het plafond in de kofferruimte.
Met dat kleine zielige lampje zie je nagenoeg niets in het donker..
Ik heb er momenteel een WinCE 7 inch 2-din head unit inzitten met bluetooth, SD, USB, video & iGO navigatie met TMC (verkeersinformatie) + kaarten van Q2 2021 en achteruitrijcamera. Die bevalt goed, maar ik wilde meer: DAB+, OBDII en front camera.
Die heb ik via ali aangeschaft, op de werkbank helemaal ingesteld, maar nog niet gemonteerd omdat het mij te koud is.
Alles bij elkaar kostte het me toch nog 400 euro.
Het had goedkoper gekund, maar ik wilde een externe DAB antenne hebben omdat ik me anders ga ergeren aan de slechte ontvangst met een raamantenne.
En een goede front camera met ADAS functie.
Dat is nogal een investering voor een 20 jaar oude auto, maar de achterliggende gedachte is dat ik deze unit mee kan nemen naar een volgende auto.
Dat heb ik met de huidige WinCE unit ook gedaan.
Die heb ik al 12 jaar in mijn bezit en in de Fiat, Chevrolet en nu de Space star ingebouwd..
Ik zal beslist nog ergens een 1-din Pioneer autoradio met Bluetooth hebben liggen die je mag hebben van mij. Alleen is Belgie wel een eind uit de buurt voor mij om te komen brengen. En qua gewicht is verzenden ook geen optie. Dan kun je beter naar een autosloperij gaan. Daar hebben ze meestal wel een autoradio met bluetooth voor rond de 25 euro.