Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Advies gevraagd voor Dashcam

Filluar nga janvriend, Shtator 13, 2019, 01:51:36 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

janvriend

Hallo allemaal,
Ik ben net nieuw op dit forum, superleuk om te lezen wat er allemaal speelt rondom Mitsubishi. Deze vraag is niet direct gerelateerd aan Mitsubishi maar hoop dat een van jullie mij advies kan geven. Ik wil in mijn Outlander een dashcam inbouwen. Ben al even gaan Googlen en kwam bv. deze site tegen: https://knibble.nl/dashcam daar is de keuze enorm, dus vraag ik mij af waar ik op moeten letten. Hoop dat iemand ervaring heeft met een dashcam, alle tips en opmerkingen zijn welkom. Alvast hartelijk dank. groeten Jan

Alfredo

Hallo Jan,

Ben nieuw op dit forum, en ben benieuwd voor welke dashcam je hebt gekozen.
Ik heb nu 5 weken een mitsubitsh ASX en wil voor hem een Waylens Secure360 4G kopen, deze dashcam is tevens een alarm installatie, maar kan deze nergens vinden op internet (NL)
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

RyuDakera

Dashcams komen in vele soorten en maten, het is net wat je belangrijk vindt. Kwaliteit, parkeerstand, met GPS en of achteruitkijk camera.


Zelf heb ik een AZDome GS63H die zowat alles in een heeft. Opgevolgd door de M10 die een betere achter camera heeft maar het geluid is prut.


Lees even de top 10 van tests cam 2019 door en kijk wat je bruikbaar vind.


Er zijn kleinere en compactere camera's maar nogmaals.. net wat je wensen zijn.