Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Voorstellen: SpaceStar

Filluar nga FRfotografie, Janar 28, 2011, 09:35:55 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

FRfotografie

Zal mij ook even netjes introduceren; mijn naam is Waldo, ik ben 34, woon samen met mijn vriendin en mijn dochter van 3 jaar. Sinds vandaag eigenaar van een SpaceStar 1.6 uit 2001 met 123K op de teller. Gekocht bij de Mitsu-dealer in Utrecht (Maarssen).
Als fotograaf (en vriendin is visagiste) heb ik de ruimte wel nodig, en we wilden een wat zuinigere, goedkopere auto dan onze vorige, een Volvo 850 2.5 5-cilinder. Dat kon als snel uiteraard, maar volgens ons is dit precies wat we zochten. Misschien wat saai, maar wel heel praktisch. En rijdt fantastisch!

wv188

#1
Citim nga: "FRfotografie"Zal mij ook even netjes introduceren; mijn naam is Waldo, ik ben 34, woon samen met mijn vriendin en mijn dochter van 3 jaar. Sinds vandaag eigenaar van een SpaceStar 1.6 uit 2001 met 123K op de teller. Gekocht bij de Mitsu-dealer in Utrecht (Maarssen).
Als fotograaf (en vriendin is visagiste) heb ik de ruimte wel nodig, en we wilden een wat zuinigere, goedkopere auto dan onze vorige, een Volvo 850 2.5 5-cilinder. Dat kon als snel uiteraard, maar volgens ons is dit precies wat we zochten. Misschien wat saai, maar wel heel praktisch. En rijdt fantastisch!

gefeliciteerd met je aankoop.
je zal der geen spijt van hebben, mijn ervaringen met een spacestar zijn altyd goed geweest.
en van mitsubishi mag je ook kwaliteit verwachten ook van een wat oudere auto/model.
dus totaal geen miskoop

Eclipse4Life

#2
Veel succes met de SpaceStar!
Je zult er idd geen spijt van krijgen!
Hoor veel goede dingen over deze auto.  8-)