Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

galant 93

Filluar nga daveke, Gusht 08, 2011, 04:51:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

kennis over galant 93

hulp bij motor probleem galant
0 (0%)
hulp
2 (100%)

Shuma e Votuesve: 1

daveke

heb probleem met mijn galant uit 93.
reed in zijn 3de versnelling gaf gas en hoorde een plof en toen deed de motor niks meer.
schijnbaar kan niemand me helpen met dit probleem is er misschien iemand die mij op weg kan helpen ??? ?
mijn e-mail adres is gabybeusen@hotmail.com.


alvast bedankt


Evo driver

Heb je wat meer gegevens en wat onderhouds history en meer aanwijzingen olie lekkager oid

gr. remco

DannyColt12v

plof en de motor doet niks meer.....


lijk me een distributie riem die geknalt is..

Evo driver

Dat denk ik ook of de motor is vastgeslagen maar wat meer info is niet verkeerd

GHINO

alle zekeringen nagekeken?
Heb 1 keer een hoofdzekering gehad die het begaf. deed die ook niet zo veel meer

KNOEI 8G

Citim nga: DannyColt12v ne Gusht 09, 2011, 12:26:17 MD
plof en de motor doet niks meer.....


lijk me een distributie riem die geknalt is..

Dan trek je toch even de distributiekap eraf en kijk je of alles daar nog in orde is?!?

Wieger

gewoon even proberen starten als je een hoop lawaai hoort weet je genoeg  :P






( doe maar niet hoor )

daveke

reed op autobaan in 3de versnelling gaf gas naar 3000t hoorde doffe plof en motor viel uit.
alles na gekeken geen olie verlies of zo iets startmotor draait en alle electra is in orde kortom alles doet het maar start niet????


greetz daveke

Evo driver

Mmmm startmotor doet het maar start niet ?? start hij nou wel of slaat hij niet aan ?

En als je bovenste distributiekap eens loshaald 3 a 4 boutjes m6 die je loshaald en kijkt of tijdens het starten of het tandwiel draaid en de riem ?

gr, remco

Eagle1982

Als de startmotor rond gaat draait hij dan harder dan normaal ? Zou betekenen dat ie geen weerstand heeft (distributie eraf, geen compressie)
Aangezien je al een aantal startpogingen hebt ondernomen zou je zonder sleutelen kunnen vaststellen of je riem eraf ligt.


Zet de auto op de handrem en in de versnelling, probeer te starten zonder koppeling in te trappen, als de auto in beweging komt ligt de riem er nog om.
Let wel, een tikje is genoeg om dit te constateren, dus niet door blijven starten.




mlahaye

Citim nga: Eagle1982 ne Gusht 10, 2011, 05:34:21 MD
Als de startmotor rond gaat draait hij dan harder dan normaal ? Zou betekenen dat ie geen weerstand heeft (distributie eraf, geen compressie)
Aangezien je al een aantal startpogingen hebt ondernomen zou je zonder sleutelen kunnen vaststellen of je riem eraf ligt.


Zet de auto op de handrem en in de versnelling, probeer te starten zonder koppeling in te trappen, als de auto in beweging komt ligt de riem er nog om.
Let wel, een tikje is genoeg om dit te constateren, dus niet door blijven starten.

?

Marc

Willyv

Dacht ik dus ook eerst aan: distributieriem doorgeslipt, kleppen nog open als de cilinders naar boven komen en de klepstoters afgebroken om verder motorschade te beperken. had ik ook een voor, op de snelweg aan 130 km/u en dan sta je daar alles om zeep, was wel op 260000km.

Evo driver

Laatste keer dat hij online was was 10 augustus dus weet niet of het al opgelost is of dat hij uberhoubt nog op het forum komt

DannyColt12v

denk dat de wagen inmiddels al op de sloop staat...
als je echt hulp nodig hebt zit je hier dag en nacht!

Evo driver

Diegene is vandaag nog online geweest .....