Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

leveringsprobleem ?

Filluar nga Spikeman, Maj 28, 2012, 10:40:24 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Spikeman

Iemand op de hoogte van leveringesprobemen van de outlander nomad+ reeks ? Mijn wagen was voorzien voor 2de week mei , dan 15 mei en dan 'hij staat op de vrachtwagen samen met 3 andere outlanders', de vrachtwagen is onderweg ?? Nu nog  steeds  geen wagen ?? Niemand hier van nedcar die een betere uitleg kan geven dan mijn dealer ?

cyberbob

Geplande sluiting van nedcar.
Misschien houdt de vakbond daar een paar outlanders achter de hand voor de onderhandeling van hun ontslagpremie.
Ik had een jaar terug ook een speciale editie genomen en die was bijna in 2 weken geleverd.

Hopelijk heb je hem vlug.

DannyColt12v

denk dat er niks anders op zit dan wachten...
tis nu een zooitje rondom nedcar,dus kan idd daar mee te maken hebben..

Spikeman

 >:( kk Bedankt , wachten dan maar , vandaag weer geen nieuws , zal morgen nog eens langsgaan !
Iemand moet toch weten wat er mis is . Juist reclame in de bus gehad met m-deals , ze gooien ermee naar uw hoofd als het van mitsubishi afhangt ! :o

OutlandEric

Zeer vervelend en je kunt alleen maar (on)geduldig afwachten inderdaad. Succes daarmee!

Spikeman

 >:(   Vandaag langs de dealer geweest en eens boos gekeken ! De wagen staat op een opligger in Belgie bij de douane , samen met 3 andere . Volgens mitsubishi is er een probleem met de papieren !! Zolang deze er niet bij zijn mogen de wagens er niet in !! Wie heeft zich hier mee bezig gehouden ? Een collega aankoper bij mijn dealer mag 5 Juni met zijn oude wagen nog op reis vertrekken !!! Goe bezig zou ik zeggen  :o !

KissMyExhaust

duurd wel lang zo..
is er een schatting wanneer hij er eindelijk is?

Spikeman

Dealer heeft net de proformas gehad , nu volgt de wagen in principe morgen . Maar eerst zien en dan pas geloof ik het . Fingers crossed zou ik zeggen . :-\

Spikeman

Ok laat dit de laatste keer zijn dat een mens zo aan het lijntje word gehouden !!
Wagen staat eindelijk voor de deur mét nummerplaat , hehe. Heb er net na het werk al 100 km opgezet ! Eindelijk , was wel wachten waard (maar toch, wil ik niet meer meemaken ) , prachtige wagen . Dit WE eens serieus cruisen !!  :P

OutlandEric

Eindelijk en vanaf nu ermee genieten!

Waterkastanje


Evo driver

Nou tijd voor foto's plaatsen heeft hij toch niet hij is aan het CRUISEN met zijn nieuwe aanwinst :D

Spikeman

Komt wel evo  , tijdens een van volgende ritten (met een beetje ZON graag !!) zal ik er eens enkele nemen .
Beloofd .

Evo driver