Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

hitteschild

Filluar nga theson, Gusht 22, 2011, 03:30:08 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

theson

Aangezien er iets rammelde bij mijn uitlaat, ik heb overigens een Outlander van 2008, ben ik naar mijn Mitsu dealer gegaan. Uiteindelijk bleek het hitteschild los te zitten. De monteur meldde na afloop dat hij het schild heeft verwijderd aangezien het anders bij vastdraaien toch kapot was gegaan, hij vond het geen probleem om zonder hitteschild te rijden. Zijn er misschien kenners op het forum die aan kunnen geven of je inderdaad zonder hitteschild kan?

dank alvast!
Theo

jesse2g

Geen probleem om hiermee rond te rijden. Hitteschild zegt het al, hij houd wat warmte tegen (geleid) wat van de uitlaatlijn afkomt.

Eagle1982

Citim nga: Nfx ne Gusht 22, 2011, 04:34:32 MD
Geen probleem om hiermee rond te rijden. Hitteschild zegt het al, hij houd wat warmte tegen (geleid) wat van de uitlaatlijn afkomt.


Hangt er wel van af waar het hitteschild vandaan komt.
Bepaalde plaatsen is het toch echt wel raadzaam om het schild te hebben (Het zit er tenslotte niet voor niets)
Uitlaatlijn kan behoorlijk heet worden, met name aan het begin van de lijn.


Evo driver

Geen probleem heb er al heel wat van afgehaald ! Want ik neem aan dat het om de achterdemper ging want daar laten ze meestal los