Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Inhouden bij optrekken.

Filluar nga Willyv, Prill 08, 2014, 02:18:35 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Willyv

Eindelijk goed nieuws? Het moet zijn dat Behrmann deze site ook leest, vandaag telefoon gehad van mijn dealer. Na mijn verlof van september gaat de outlander retour Behrmann.  Dit om eens goed te onderzoeken wat er fout is. En nu maar hopen. Ik hou jullie op de hoogte uiteraard.

stefke1

hé Willy.


Dit is inderdaad goed nieuws, het kan toch niet zijn dat ze het probleem niet vinden.
De service die door Mitsubishi word geboden is toch wel goed hoor.
Ik en vele anderen zijn benieuwd wat het gaat zijn.

Willyv

Voor de geïnteresseerden een kleine update. Tijdens mijn vakantie een 5500 km gedaan het fenomeen deed zich slechts 1 keer voor ergens in Frankrijk de eerste dag. Gans de vakantie niets. Ik ben 3 dagen thuis en hopla, daar is het weer. Is dus toch iets met de roetfilter blijkbaar. Bij lange belasting blijkbaar goede verbranding bij iets kortere ritten heeft hij blijkbaar problemen bij regeneratie. Nu maandag gaat hij dus binnen om de filter te spoelen en de alternator zonder blauwe stip vervangen. Nog wat nieuwe olie en een filtertje en hij is klaar voor een maandje Griekenland. Eens terug hou ik jullie op de hoogte met dit voorval. Ik hoop uiteraard dat het dan gedaan is. Ben eigenlijk wel blij eindelijk is geweten dat het niets mechanisch is

Willyv

Net terug van werkmaand in Griekenland. Het probleem blijft bestaan. De garage vindt niets als oorzaak en ik zoek, of laat er ook niet meer achter zoeken. Over 8 maand gaat ie weg en komt de Audi Q7 in de plaats. Jammer maar ik had van Mitsubishi meer verwacht.

Entharion

Citim nga: Willyv ne Nentor 06, 2014, 04:53:10 MD
Net terug van werkmaand in Griekenland. Het probleem blijft bestaan. De garage vindt niets als oorzaak en ik zoek, of laat er ook niet meer achter zoeken. Over 8 maand gaat ie weg en komt de Audi Q7 in de plaats. Jammer maar ik had van Mitsubishi meer verwacht.

Ik vind het wel zeer spijtig dat je zoveel problemen hebt met de Outlander, normaliter zijn het wel fijne wagens volgens mij. Hopelijk heb je met de Audi meer mazzel :)

Willyv

Citim nga: Entharion ne Nentor 06, 2014, 05:22:26 MD
Ik vind het wel zeer spijtig dat je zoveel problemen hebt met de Outlander, normaliter zijn het wel fijne wagens volgens mij. Hopelijk heb je met de Audi meer mazzel :)
Dat weet ik, ik rij al sinds 1976 met Mitsubishi daarom begrijp ik dit niet.

mitsubishifreak

#36
ik werk al 10jaar in een vw-audi garage en ik ben persoonlijk echt ni overtuigd van audi

ik denk dat je gewoon echt pech hebt met deze outlander

Waterkastanje

Jammer van deze negatieve ervaring met de Outlander Willy, ik hoop dat ik/wij er van gespaard blijven.
Een Q7 tjonge de Lotto gewonnen? kan je wel een aardig caravannetje mee trekken, als ik me niet vergis mag je 3500kg trekken.
Daar hang je in alle comfort en veiligheid 2600kg achter.
Je weet dat Mitsubishi bezig is met een Plug-in hybride Pajero?

cyberbob

Jammer dat te horen. Mijn vorige outlander is ook weg na bijna 95000 km op de teller. En ja soms had hij er ook last van die regeneratie maar dit was vlug weg. Ik denk ook dat dit gewoon kwam omdat je nog met de originele 140pk rond reed dat was veel te weinig voor zo'n auto daarmee dat je ook je motor zo vervuilt. Mijn vorige had het NLprogramma van 177pk met wat extra. Daardoor voelde je dit ook niet zo als hij moest regeneren. En moest hij niet zo in hogere toeren gaan bij hogere snelheid.

Daarom denk ik dat ze nu ook standaard 150pk gegeven hebben. Ik moet wel zeggen dat ik al veel Audi's gezien hebt die ook een groot roetprobleem hebben. Dit merk je als je achter 1 rijd en je allemaal zwarte rook in je gezicht wordt geblazen.
Maar ja dit komt ook tegenwoordig door al die co2 normen die ze opleggen. Veroorzaakt veel meer problemen. Je moest gewoon gevraagd hebben dat ze je roetfilter en egrklep afleggen dit kunnen ze perfect via het programma. Je ging zelfs veel minder verbruiken en problemen hebben.
Nu ik ben tot nu toe tevreden met men nieuwe outlander. Verbruikt toch een pak minder dan men vorige. Weegt ook 100kg minder. :P

Ben al aan 6,4l/100km geraakt en hij wordt nog altijd ingereden dus hij moet nog zuiniger worden. Werkt nu ook met 2 programma's 1 gewoon en 1 eco. ( Dan draait je motor wat trager)

Nu ja veel geluk met je nieuwe wagen.