Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voorstellen: Dwayne Graafland

Filluar nga DwayneGraafland, Shkurt 21, 2012, 03:56:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

DwayneGraafland

Dankudanku, ik weet wel zeker dat we elkaar gaan treffen, allebei opvallende auto's ;)

Kan niet wachten tot de eerste meeting  8)

DwayneGraafland

Nou jongens, ik mag me als FTO-eigenaar noemen! Ben vanochtend om 04:45 thuis gekomen met de Mivec, heb echt spannende momenten meegemaakt omdat de FTO geen Engelse APK en belasting opzat. Ik ben héél erg tevreden over de auto. Elektrisch schuifdak, immobilizer, elektrische ramen, climate control, en dat voor een prijs voor €1.200,- met maar 93.000 kilometer! Ik ga 'm vanmiddag even schoonmaken en dan even foto's maken.

Heb tussendoor nog even twee vraagjes:

- Klopt het dat de MIVEC stikker maar aan één kant zit?

- Wat is nou het precieze gewicht? Op de formulieren staat maar liefst 1450 kilo, ik hoop dat dit niet klopt!

Eagle1982

Gefeliciteerd man, benieuwd naar de foto's.


Volgens mij wegen deze wagens zo rond de 1200kg
Alsnog vrij zwaar, maar die 1450kg lijkt me idd wat aan de hoge kant.


Bart

Tof! ben benieuwd naar de fotos! Hoop dat het een goede aankoop is! Mivec sticker zit aan 2 kanten.. is te kopen op engelse fto forum: ftooc.org en de auto weegt 1190 als het goed is! Veel plezier ermee!

Prowler

Gefeliciteers man :D

Ik moest met mijn FTO bij de RDW op de weegschaal en het exacte gewicht van mijn fto is 1190 kg :D

Michellefto

Gefeliciteerd met je aanwinst ! Mijn fto staat op papier met 1143 als gewicht, wel raar dat er meerderen zijn met een ander gewicht !

Bart

#36
De mijne als 1180 omdat  hij GPvR is.. gek dat de jouwe minder weegt michelle.. schien had de vorige eigenaar hem gedeeltelijk gestript en is hij bij rdw toelating gewogen..

Michellefto

Ja ik weet het ook niet, scheelt wel een belastingschaal dus vindt het wel vreemd. Wij betalen dus allebei voor dezelfde auto's een ander tarief! Hoezo cash de overheid .. 

Bart

Ja is zeker jammer.. maarja doen er niks aan..

DwayneGraafland

Ik hoop deze week naar de RDW te gaan, dan laat ik het wel weten. Ik wilde gisteren de foto's maken, maar ik was zo moe dat ik het maar vroeg heb gemaakt (aangezien ik tijdens de 27-uurs reis helemaal niet heb geslapen). Blij om te horen dat 1450 kilo vergezocht is ;) Weet iemand trouwens waar ik ruitenwisserrubbers kan bestellen voor de FTO?

Prowler

Je kan het beste de lengte van je ruitenwisser even opmeten en dan bij een Rijsbergen/brezan naar binnen gaan.
Ik meende dat ik voor de rubbers van een VW Golf heb :).

Bart


DwayneGraafland

Dus als je alleen de maat weet, kun je ze al bestellen dus? Dan kan ik ze gewoon op mijn werk voor een paar Euro krijgen. Anders rij ik wel even naar Rijsbergen in Alphen ;)


4Koen63

Vet, gefeliciteerd met je aankoop!
Idd geen geld voor zo'n auto! :D