Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Project Evolution II 2.0

Filluar nga Evo driver, Gusht 10, 2012, 12:08:08 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 3 Vizitore po shikojne kete teme.

eric-328


DannyColt12v

zo te zien zijn het Intrax dempers (schroefset) :P

Evo driver

Nope je gaat niet door naar de volgende ronden danny :D Het zijn cusco coilovers zero-1 schroefset.

Gr. remco

Evo driver

Nou even een telletje gevonden om mijn topic weer even bij te werken....

01-09-2012



Zo begonnen we vandaag. Nog een hoop kabeltjes en draadjes etc maar het doel is totaal leeg !!



Hoppa das 1 kabelboom !



Het ruimt al op maar kan nog meer uit.



Kabelboom 2 er uit.



Het begint ergens op te lijken.



Lekker kaal alleen een beetje vies.






Dat is 1 kant schoon



Before..



After  :D




Zo weer een op gedaan zo op de eerste van de maand op naar de volgende week.

4Koen63

Zo, lekker schoon en leeg! ;D
Lekker bezig (:

Evo driver

#35
Nog een update van afgelopen zaterdag :

Nu de buiten en onderkant van de auto helemaal gedemonteerd is was na enige twijfel toch ook de binnenkant aan de beurt.
Dit vooral omdat er een doek tegen het schutboard zit voor geluid en warmte buiten te houden. Maar met lassen vond ik het toch te riskant om het te laten zitten dus moest ook de binnenkant het ontgelden.




Dit was de start met een zwaar gevoel van geen zin omdat ik weet hoeveel extra dingen er zijn bijgebouwd en ingebouwd in de loop der tijd had ik een zwaar hoofd in om alles te demonteren.



Dashboard er uit alleen misschien een paar prijsopgaves doen om het te laten flocken.....






Een paar draadjes maar :D



De komplete draad boom van in de auto ! paste precies in 1 verhuisdoos :D





Zoo leeg :D




Tsja dan wist ik dat ik roest schade had maar dat bijna de halve plaat loszat ........
Dus daar moet even wat aan gedaan worden. Maar dat zien we wel weer.
Aanstaande zaterdag is de planning om het motorruim te gaan doen als de peugeot niet al te stuk is... Waarschijnlijk koppakking lek  :no:

Ukkie

#36
idd,, poets poets poets:p
mooi schoon weer! hoelang duurt het voordat t weer vies is? :P

en zo heb je bijna een evo 2 station! hahaha al die ruimte!

4Koen63

Hahah daar begint het gezeik met het stokbrood al! :P


Haha de tering Remco, je moet een spaghettirestaurant beginnen jongu! :P Ga zo door!

KissMyExhaust

Kloepoekkkk, sambal bij??

Je bent lekker onderweg remco!
Zie je maar wat er allemaal achter een dash verstopt zit.. De kneiterss!!

Eclipse2G

Goed bezig!! En tja peugeot helaas maar ik heb er al een hoop gedaan.
Alles is een les blijf mitsu rijden ;) haha

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Chaoth

Goed bezig Remco!

Wat een klus zeg! Dik respect voor!

DannyColt12v

jezus christus zeg....  ???  hoe verrot is dat ding wel niet...


zat je bijna met ass op de straat :))

Evo driver

Nou vorig weekend toch de peugeot moeten doen stond vrijdag ochtend met de peug die niet meer wilde starten. Oftewel de cilinder stond vol met koelvloeistof pffff K*T zooi maar op het gemakkie zaterdag de kop er af gehaald en nieuwe pakking en distributie gedaan met waterpomp. Nu rijdt hij gelukkig weer.

Hopelijk nu aanstaande zaterdag wat te beginnen met het laswerk ben benieuwd :D

StoneColt

Da's balen! Gelukkig kan een ervaren sleutelaar het in minimale tijd met minimale kosten vervangen.
Nu hoor ik altijd slecht nieuws over Peugeot en andere stokbroodjes, maar is het echt zo slecht? Heb nooit Peugeot gereden, dus ik kan er niet over meepraten. Is het ook bij nieuwe modellen zo slecht gesteld? Ik weet dat Peugeot nu niet meer in Frankrijk bouwt, dus erg goed zal het niet gaan met het bedrijf... (of was het Citroen?)?

Evo driver

Nou moet zeggen voor een klein autotje rijdt het prima het is geen strepen trekker maar hij heeft ook al 213.000 km op in zijn stokbrood vulling staan :D.
Maar ach hij houd af en toe nog in en vanmiddag wilde hij niet stationair blijven draaien bij koude toestand dus morgen ook maar even kijen. Anders even naar de buren toe (peugeot dealer) voor hun advies.