Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Lancer turbo en EVO II

Filluar nga Dufti, Korrik 01, 2008, 11:20:31 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Dufti

Dit is  mijn eerste Lancer turbo, die ik will opbouwen.
Zo  zal hij weer worden

Hier zijn fotos van het werk aan mijn Lancer turbo.

De EVO is noog niet klaar. Ik heb de motor komplett nieuw laten maken.
Hier zijn Fotos

Evo driver

#1
Wel heel erg gaaf man die 2000 T maar die evo heb ik wel een paar keer op het MLR voorbij zien komen ik vind alleen die wielen er niet echt mooi onder staan maar dat is ieder zijn smaak voor de rest ziet het er allemaal spannend uit met al die motor onderdelen

gr. remco

Dufti

#2
Ik vind de wielen ook niet zo mooi, maar ze zijn heel licht. Als de rest al klaar is, gaa ik naar andere wielen kijken. Ik vind witte 6-Spoke erg mooi.Zoals de Rota Grid in 17".
Of deze:

sp1046mhs1

#3
Als ik zou moeten kiezen tussen deze twee: optie 2!  8-)

Joeri

#4
idem
maar het is jouw auto en jouw geld
dus maak er zelf iets van wat jij leuk vindt ;)

Dufti

#5
De tweede felge is een 8x16". Ik vind ze beide heel mooi. Maar erst moet ik de Evo klaar hebben. Dann gaa ik naar nieuwe wielen kijken.

Dufti

#6
Een update naar langer tijd.
De motor van mijn EVO lopt. Zaterdag was de eerste keer, dat hij naar de revisie weer draaide.
Kijk hier

De heele verhaal is hier te zien.

Mitsufan

#7
Hey Dufti

Hoe staat het met je Lancer turbo?

Heb er zelf 1tje, nu wat kleine dingentjes aan het aanpakken.

Laat het ff weten!!

sp1046mhs1

#8
Citim nga: "Dufti"De tweede felge is een 8x16". Ik vind ze beide heel mooi. Maar erst moet ik de Evo klaar hebben. Dann gaa ik naar nieuwe wielen kijken.
Welke velgen gaan het worden / zijn het geworden? ;)

Dufti

#9
Ik gaa de rode wielen houden. Als ik weer n beetje geld over heb gaa ik op zoek naat nieuwe :roll:

Mijn zwarte lancer turbo staat steeds noog in mijn schuur. Omdat ik bezig was met de EVO hab ik nooit verder gewerkt. :oops: