Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Werkplaatshandboek Galant 97+

Filluar nga Anonymous, Maj 20, 2007, 10:54:55 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Anonymous

Voor de geintresseerden kan ik documenten mailen van dit werkplaatshandboek

-=McManus=-

GHINO

#1
Zodra je gegevens van een werkplaats handboek heb van een 6G sedan mag je die mij toe maile Razz
Is f*cking hard om daar aan te komen

Anonymous

#2
Ik neem aan dat je de 'Nederlandsche' versie hebt,dan heb ik er zeer zeker belang bij.
Ik zal je een PB'tje sturen met daarin in van mijn dagelijkse mailadressen.Ik hoor het wel.

Anonymous

#3
Kenny ik heb hem net naar je gemailt, laat ff weten of hij goed is aangekomen ;)

Erix

#4
whoei.... graag !!!  :D

u heeft PM!

dysprosium

#5
hallo,

ik zal ook graag een werkplaatshandboek willen hebben, rij zelf een Galant uit 2001

alvast bedankt
 <:@P

paulV6

#6
ik heb een galant 2.5V6 uit 97 waar het een en ander aan moet gebeuren (waterpomp en versnellingsbak), zou jij dit werkplaatshandboek kunnen doormailen al vast bedankt.

MarkSanne

#7
@paul: je kunt ze ook op het galantfans.nl forum downloaden (moet je je wel even voor registreren overigens).

paulV6

#8
ik ben nu aangemeld, nog ff wachten voor de registratie en dan downloaden/ sleutelen. vast bedankt

BitByter

#9
Ik zou ook hééééél graag het werkplaatshandboek van de Galant ontvangen. e-mail ep_duin#64@zonnet#46nl

GHINO

#10
Kan je gewoon downloade vanaf t forum. 8-)

MarkSanne

#11
Citim nga: "BitByter"Ik zou ook hééééél graag het werkplaatshandboek van de Galant ontvangen. e-mail ep_duin#64@zonnet#46nl

heb je dit topic (met name de laatste 3 posts) al gelezen?