Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Plaatsen van foto's

Filluar nga sp1046mhs1, Janar 21, 2007, 04:22:12 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

sp1046mhs1

Het plaatsen van foto's is al meerdere malen besproken. Goede optie's zijn ImageShack of MijnAlbum. De sites spreken voor zich.

Ik ben alléén van mening dat wanneer je foto's plaatst van anderen je het kenteken weg moet 'poetsen'. De eigenaar van het voertuig zit er mogelijk niet altijd op te wachten dat zijn/haar bolide op deze manier geplaatst wordt.

Ik probeer d.m.v. dit topic dit bespreekbaar te maken en hoop dat één ieder hier gehoor aan wilt geven!

Pjotrik

#1
En dit komt uit de faq.

Kan ik afbeeldingen plaatsen?
Afbeeldingen kunnen inderdaad worden getoond in uw bericht. Alhoewel, er is geen functie om afbeeldingen te uploaden naar dit forum. Je kan een link plaatsen naar een afbeelding op een publiek toegankelijke web server, bijvoorbeeld http://www.een-ongekende-plaats.net/mijn-foto.gif.">http://www.een-ongekende-plaats.net/mijn-foto.gif. Je kan niet linken naar afbeeldingen opgeslagen op uw eigen PC (tenzij het een publiek toegankelijke server is) noch afbeeldingen opgeslagen op bvb, e.g. hotmail of yahoo mailboxes, sites met wachtwoord beveiliging, enz. Om de afbeelding te tonen gebruik je liefst de BBCode [img] tag of soortgelijk in HTML (indien toegelaten). Afbeeldingen dingen altijd te eindigen op .jpg, .jpeg, .gif of .png.

Carisma-Driver-Den(CDD)

#2
Het is wel mogelijk om foto's op het forum te zetten met behulp van attachment hack.

Ik ben er geen voorstander van , maar het is wel mogelijk.

@menno, kenteken verhaal sluit ik mij helemaal bij aan.

Evo driver

#3
Ik weet het niet maar als ik foto's plaats dan ben ik eerst uren bezig om te poetsen en daar heb ik zeer weinig zin in als diegene er problemen mee hebbben dan kan hij daar een melding van maken en dan kan ik zo snel mogelijk het kenteken verwijderen.

sp1046mhs1

#4
Citim nga: "Evo driver"Ik weet het niet maar als ik foto's plaats dan ben ik eerst uren bezig om te poetsen...
Het programma Paint (standaard Windows?) is een ideaal programma om te poetsen, kwasten, kleuren etc. Wink

Origami is nog niet mogelijk, maar wie weet... Razz

Lancerik

#5
Wat zou "een" rede kunnen zijn om je eigen kenteken weg te poetsen? Ik laat hem lekker staan, eigenlijk zie ik geen gevaren/nadelen.
Of zie ik nou iets over het hoofd?  U Crazy

aapje

#6
Citim nga: "Erikerik"Wat zou "een" rede kunnen zijn om je eigen kenteken weg te poetsen? Ik laat hem lekker staan, eigenlijk zie ik geen gevaren/nadelen.
Of zie ik nou iets over het hoofd?  U Crazy

nee gelijk heb je idd.. slaat nergens op!  Smile

Anonymous

#7
Citim nga: "Evo driver"Ik weet het niet maar als ik foto's plaats dan ben ik eerst uren bezig om te poetsen en daar heb ik zeer weinig zin in als diegene er problemen mee hebbben dan kan hij daar een melding van maken en dan kan ik zo snel mogelijk het kenteken verwijderen.

Wanneer er een flinke installatie is ingebouwd dan kan dat een hele goede reden zijn om het kenteken weg te laten,op beurzen en shows had ik ook altijd vervangende platen.
En ik vind het niet meer dan netjes dat je het kenteken weg laat wanneer je ongevraagd  een foto van iemand anders zijn/haar auto plaatst.

GHINO

#8
Als je bang bent dat men je ICE jat kan je beter niet vermelden wat voor ICE je in je wagen heb zitten.....
(Of zeggen dat je Yoko heb.... Laughing )

Heeft meer nut dan je kenteken weg halen.

Anonymous

#9
Citim nga: "GHINO"Als je bang bent dat men je ICE jat kan je beter niet vermelden wat voor ICE je in je wagen heb zitten.....
(Of zeggen dat je Yoko heb.... Laughing )

Heeft meer nut dan je kenteken weg halen.
Veel auto's zijn juist gemaakt om de installatie te showen,dan heeft het alle nut om kentekens weg te laten.

sp1046mhs1

#10
Ik denk dat de voors en tegens van mijn stelling genoemd zijn. Cool

Een foto is binnen no time voorzien van een onleesbaar kenteken. Als het je zelf niets uitmaakt, doe het dan voor een ander. Wink

Ik zou het in ieder geval niet prettig vinden als ik mijn kenteken op het Internet terugvind. Heb een beetje respect voor de spullen van een ander en doe het dus ook niet. Smile

Dank! Juichen

Lancerik

#11
Even voor de duidelijkheid: Ik heb het over mijn eigen kenteken he, niet over die van anderen  Smile

(Valt toch nix fatsoenlijks uit te jatten..)

sp1046mhs1

#12
Erikerik, dat klopt! Was ook een algemene boodschap! Wink

GHINO

#13
Citim nga: "Erikerik"Even voor de duidelijkheid: Ik heb het over mijn eigen kenteken he, niet over die van anderen  Smile

(Valt toch nix fatsoenlijks uit te jatten..)
Jat wel je hele wagen Cool
Hek tenminste nog fun Cool  Twisted Evil

sp1046mhs1

#14
Citim nga: "GHINO"Jat wel je hele wagen Cool
Hek tenminste nog fun Cool  Twisted Evil
Tóch stiekem het hart voor een Lancer, Ghino...??!? Twisted Evil