Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

4G92 stottert

Filluar nga Carisma 4g92, Mars 07, 2023, 12:01:10 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Carisma 4g92

Goedemorgen,[/size]Ik zal me even kort voorstellen.Ik ben Lucas 21 jaar oud en gek op auto's en ook trotse eigenaar van een Carisma. Nou rijdt ik al een hele tijd in mijn Carisma met nooit problemen tot nu! Mijn motor loopt perfect niks aan de hand, maar zodra ik op wil trekken schokt hij enorm en voelt het als of de auto gigantisch zwaar is.Als ik heel rustig optrek is er niks aan de hand maar als ik rustig met het verkeer mee probeer te rijden begint de auto enorm te schudden. Soms zit er een top dag tussen en dan rijd de auto perfect, dan wil ik inhalen (bvb) op de snelweg en begint hij te stoteteren laat ik het gas los geef ik heel rustig en geleidelijk gas bij is er weer niks aan de hand. Ik weet atm niet zo goed waar ik moet zoeken.Hij schokt alleen als ik optrek niet als ik constante snelheid rij.Lucas

Carisma 4g92

Goedemorgen,[/size]Ik zal me even kort voorstellen.Ik ben Lucas 21 jaar oud en gek op auto's en ook trotse eigenaar van een Carisma. Nou rijdt ik al een hele tijd in mijn Carisma met nooit problemen tot nu! Mijn motor loopt perfect niks aan de hand, maar zodra ik op wil trekken schokt hij enorm en voelt het als of de auto gigantisch zwaar is.Als ik heel rustig optrek is er niks aan de hand maar als ik rustig met het verkeer mee probeer te rijden begint de auto enorm te schudden. Soms zit er een top dag tussen en dan rijd de auto perfect, dan wil ik inhalen (bvb) op de snelweg en begint hij te stoteteren laat ik het gas los geef ik heel rustig en geleidelijk gas bij is er weer niks aan de hand. Ik weet atm niet zo goed waar ik moet zoeken.Hij schokt alleen als ik optrek niet als ik constante snelheid rij.Lucas

Nobodie14

#2
Dit is duidelijker te lezen voor anderen..
Niet mijn bericht dus, maar van Carisma 4g92 dat niet te lezen is/was

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goedemorgen,
Ik zal me even kort voorstellen.Ik ben Lucas 21 jaar oud en gek op auto's en ook trotse eigenaar van een Carisma.
Nou rijdt ik al een hele tijd in mijn Carisma met nooit problemen tot nu!
Mijn motor loopt perfect niks aan de hand, maar zodra ik op wil trekken schokt hij enorm en voelt het als of de auto gigantisch zwaar is.
Als ik heel rustig optrek is er niks aan de hand maar als ik rustig met het verkeer mee probeer te rijden begint de auto enorm te schudden.
Soms zit er een top dag tussen en dan rijd de auto perfect, dan wil ik inhalen (bvb) op de snelweg en begint hij te stoteteren laat ik het gas los geef ik heel rustig en geleidelijk gas bij is er weer niks aan de hand.
Ik weet atm niet zo goed waar ik moet zoeken.
Hij schokt alleen als ik optrek niet als ik constante snelheid rij.
Lucas
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Keezx

#3
Dat is toch niet de GDI dacht ik?
Misschien eens in de Carisma rubriek posten....of anders Problemcar, krijg je vast wat relevante respons.Ik vermoed zelf een gare sensor of bobine....Korte check op Problemcar loevert een defecte brandsofopvoerpomp op....Heb je alvast wat ideetjes..