Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen, voormalig AUDI rijder in een OUTLANDER

Filluar nga MacKenzie, Maj 03, 2021, 08:48:11 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

MacKenzie

Goedemorgen mede Mitsubishi rijders!


Ik stel me even voor:


Ex Audi rijder... Voorheen, vorige week zelfs nog, in het bezit van aan AUDI A4 B5 Quattro Avant 1.8T APU motor, Knalgeel. Beer van een auto maar helaas moest hij eruit. Niet omdat hij slecht of stuk was, maar omdat de instap simpelweg te laag was voor mijn man. Door kanker en chemokuren de laatste 6 maanden werd het gewoon een drama met de in en uitstap dus besloten we een auto met hogere instap te kiezen. Kwamen we uit op een Mitsubishi Outlander aangezien onze favoriete garage deze op dat moment had staan...


Was even schrikken hoor! Had mezelf nooit voorgesteld in een japanner maar ik moet zeggen dat het me bevalt! lekkere hoge instap, veel ruimte, rijdt soepel, al met al een fijne bak!


Het is een MITSUBISHI OUTLANDER 2.0 16V. 4X2 [/size]CU2W MOT.4G63 100KW Antraciet grijs en ik zal later wat foto's plaatsen om hem even te showen. Moet zeggen, valt me helemaal niet tegen!
[/size]
[/size]Had verwacht dat het wel tegen zou vallen aangezien we altijd duits, en voornamelijk AUDI hebben gereden maar zo zie je maar weer, zelfs een die hard AUDI rijder kan bekeren ;D


Ik ga eens even lekker rondspitten op het forum, kijken wie en wat. See you around!  8)

Nobodie14

Welkom op het forum.


Van Audi naar Mitsubishi is al een verschil.
Maar vanaf een sportieve station naar een SUV is een enorme verschil.


Ik stapte 4 jaar terug van een Chevrolet Nubira 1.6 SW 2006 naar een Mitsubishi Space Star 1.6 2002.
Dat zou een tijdelijke auto zijn tot ik iets anders gevonden had dat beter bij mij zou passen.
Maar de auto beviel (en bevalt nog steeds) me zo goed, dat ik er nog in rond rijd.


Veel veilige kilometers toegewenst!