Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Project Lancer CYO Wieger

Filluar nga Wieger, Prill 29, 2014, 10:03:09 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Wieger

Bij deze maak ik even een topic aan voor de vorderingen van de Lancer .


Nadat ik de auto heb opgehaald heb ik meteen nieuwe achter banden laten monteren omdat de originele yokohama's gecupped waren en dus veel lawaai maakte .


ik heb hierna gekozen voor de Vredestein Ultrac Sessanta .







Het volgende project word de deuren ontdreunen dus isolatie materiaal aanbrengen aan de binnenkant van de deuren
zodat ik minder buiten geluid heb en de speakers een betere klank kast hebben .


Nu heb ik verder nog wat foto's van de Lancer







Foto's met de Lancer op de autobahn




gotenks

Nou dat zijn goedebanden hoor. Had ik ook op mijn BMW in de maat 275/30/19 (achteren). Ik weet nog wel dat ze hartstikke duur waren.
Je hebt dus ook last van het buitengeluid  >:( Sinds ik mijn auto heb gechipt heb ik hier totaal geen last meer van.
Veel succes met je verdere vorderingen

trancedrift

Isolatie op deuren, wielkasten, kofferbak en dak maakt een werld van verschil. Je kan in mijn topic checken hoe heb ik dat gedaan (zelfklevend bitumen + puurshuim lagen) maar je kunt ook direct voor dynamaat kiezen (wel 10 keer duurder)

Wieger

Ja ik ben echt wel benieuwd naar het resultaat na het chippen .
Heb jij dit ook met de 1.6 versie gedaan ?


Ik moet even kijken wat ik ga gebruiken , we hebben hier een car audio zaak die vent is nu bezig met een demo auto met een Helix systeem in te bouwen .






Wieger




Before





After





Ralliart





Hoofdkussens Ralliart





Het verbruik van een cleartec

AcerTracer

Citim nga: Wieger ne Korrik 04, 2014, 07:56:33 MD




deze heb ik ook al eens voorbij zien komen maar niet gevonden waar ik ze kon kopen


Chaoth

Ziet er leuk uit, Wieger :)

Ik haal met mijn Lancer een verbruik van 1 op 16,1 :)

TehDusted

Nice hoor! :)

Geeft me altijd gelijk weer zin om zelf spul te gaan bestellen. :P

gotenks

Goed bezig.
Toch een vraagje. Ik weet dat bij BMW rijders het not-done is om een M logo te plakken op een niet M (M5 of M3) wagen, je wordt dan gelijk uitgemaakt voor 'poser'.
Hoe is dat bij Mitsibushi. Ralliart staat natuurlijk ook voor iets.

Super Top

Netjes Wieger

Citim nga: gotenks ne Korrik 07, 2014, 08:30:15 MD
Goed bezig.
Toch een vraagje. Ik weet dat bij BMW rijders het not-done is om een M logo te plakken op een niet M (M5 of M3) wagen, je wordt dan gelijk uitgemaakt voor 'poser'.
Hoe is dat bij Mitsibushi. Ralliart staat natuurlijk ook voor iets.

Persoonlijk vind ik dat je geen badges op je auto moet plakken als je auto dat niet is. Tenzij je de specificaties hebt aangepast naar die uitvoering.
Als je op een GLi een GLXi badge maakt moet je ook het interieur en de accesoires die de GLXi heeft inbouwen.
Maarja ieder z'n eigen keus. Ik ga er geen mensen op afvallen je zult het mij in ieder geval niet zien doen.

Als het GTi blok in m'n Lancer 4x4 GLXi ligt. Komt er wel een andere badge op. Maar geen GTi of GLXi. Omdat de Lancer 1.8 GTi er nooit met 4x4 is geweest. En de 4x4 nooit met het 1.8 16v blok.
Het wordt een uitvoering die nog niet bestaat dus komt er een badge op die er nog niet in combinatie met de Lancer bestaat.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Chaoth

Ik zou het andersom wel doen: Ralliart badge van een Lancer Ralliart halen en dan gastjes in golfjes het snot voor de ogen rijden :D

gotenks

Ja dat is ook een leuke. Ik heb wel een keer een M5 gezien met enkel 520d erop geplakt. Lachen  ;)

Wieger

achja ik kwam dit tegen en vond het wel grappig en ze zijn origineel zo geleverd in VS met deze spoiler.
Logo of geen logo heel veel mensen denken meteen al dat het een evo is :P




Super Top

Citim nga: Wieger ne Korrik 10, 2014, 12:48:01 PD
achja ik kwam dit tegen en vond het wel grappig en ze zijn origineel zo geleverd in VS met deze spoiler.
Logo of geen logo heel veel mensen denken meteen al dat het een evo is :P

Verbaast me niets zoals die van jou het bij aankoop al uit zag. :P

Citim nga: gotenks ne Korrik 08, 2014, 08:22:15 PD
Ja dat is ook een leuke. Ik heb wel een keer een M5 gezien met enkel 520d erop geplakt. Lachen  ;)

Of de politie met die onopvallende golfjes R32 met standaard golf bumpers.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top