Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Start Project Galant Dynamic

Filluar nga Anonymous, Mars 04, 2009, 10:29:23 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

sp1046mhs1

#120
O-jee, ik hoor het al: oog-om-oog, lapje-om-lapje... zakoverhoofd

Hoe is het nu met Steven, al verder aan de beterende hand?  :?:

Anonymous

#121
Citim nga: "sp1046mhs1"O-jee, ik hoor het al: oog-om-oog, lapje-om-lapje... zakoverhoofd

Hoe is het nu met Steven, al verder aan de beterende hand?  :?:

Waar jij al die mooie spreekwoorden vandaan haalt, volgens mij maak je ze zelf ;)  ;) Wat Steven betreft, het gaat iets beter, maar hij heeft moeite met scherp zien vooral dingen op afstand. De huisarts is er toch niet gerust op, vrijdagmorgen 8 mei moet hij om 8.30 zich weer melden bij de oogkliniek in Haarlem, en maar hopen op betere berichten, weet inmiddels wél dat zoiets best lang kan duren.

GHINO

#122
hmm toch maar een inzameling gana houden voor een blindegeleide hond die kan helpen bij het sleutele.... steeksleutel 12 Max... good boy....

 :mrgreen:


ff zonder dolle... super veel sterkte goos. hoop echt dat het euvel snel weg is want je ogen zijn toch best wel een zeer kostbaar iets

Evo driver

#123
Vind nog steeds de reactie van zijn vrouw het mooist : Ik zie ik zie wat jij niet ziet ....... Whahahahahha.

sp1046mhs1

#124
Citim nga: "Evo driver"Vind nog steeds de reactie van zijn vrouw het mooist : Ik zie ik zie wat jij niet ziet ....... Whahahahahha.
Scherpe relatie! :lol:

Citim nga: "GTI-tje"
Citim nga: "sp1046mhs1"O-jee, ik hoor het al: oog-om-oog, lapje-om-lapje... zakoverhoofd

Hoe is het nu met Steven, al verder aan de beterende hand? :?:
Waar jij al die mooie spreekwoorden vandaan haalt, volgens mij maak je ze zelf ;) ;) Wat Steven betreft, het gaat iets beter, maar hij heeft moeite met scherp zien vooral dingen op afstand. De huisarts is er toch niet gerust op, vrijdagmorgen 8 mei moet hij om 8.30 zich weer melden bij de oogkliniek in Haarlem, en maar hopen op betere berichten, weet inmiddels wél dat zoiets best lang kan duren.
Ik doe mijn best, Hans, ik doe mijn best... :twisted:

Doordat het oog beschadigd is kan het idd zo zijn dat je verminderd scherp ziet. Nadeel van een oog is ook dat het vochtig en zacht weefsel is. Dit heeft simpelweg tijd nodig. :geek:

Chaoth

#125
Ik hoop dat hij helemaal zal herstellen! Echt minder als je oog beschadigd is :(

Anonymous

#126
Citim nga: "Chaoth"Ik hoop dat hij helemaal zal herstellen! Echt minder als je oog beschadigd is :(

Het is net alswat Menno zegt, het heeft de tijd nodig om te helen, maar het oog was toch behoorlijk beschadigd, bleek bij de laatste controle. Het zal waarschijnlijk toch een litteken blijven. Het probleem is het veraf kijken, dichtbij kan hij alles goed zien. Hij denkt toch weer voorzichtig om een datum te prikken, ook 2 slangen voor het intercooler gebeuren zijn gearriveerd.



Waarschijnlijk vind de zwap nu plaats in mijn vakantie, maar dan ga ik gewoon een weekend naar huis, want ik wil dat natuurlijk niet missen, wil alles vastleggen op de digitale camera, en dat is natuurlijk ook leuk voor het MOC forum, en voor de liefhebbers die op het GF forum zitten, die wellicht toch ook benieuwd zijn. Zodra er een datum bekend is, dan laat ik dat wél weten. Ja zoiets blijft toch kriebelen!


GHINO

#127
Hehehehe *ik zie  ik zie wat jij niet ziet...* te humoristisch voor woorden :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Anonymous

#128
Citim nga: "sp1046mhs1"O-jee, ik hoor het al: oog-om-oog, lapje-om-lapje... zakoverhoofd

Hoe is het nu met Steven, al verder aan de beterende hand?  :?:

Gaat gelukkig wel beter, al zal hij er voorlopig toch nog wel hinder van blijven ondervinden, volgens de oogchirug zal het toch wél een litteken blijven.

Anonymous

#129
Hallo,

Voor de 3x gaan we het proberen! Op 22 en 23 Mei is het de bedoeling dat Steven z'n turboblok gaat inbouwen in de Galant Dynamic. Komende zaterdag gaat hij alvast wat zaken voorbereiden, zoals het inspuiten van bouten en moeren om alles op de dag van de motor-zwap wat makkelijker los te kunnen krijgen. Omdat dit alles precies in mijn vakantie valt, ga ik een weekend naar huis, omdat ik hier toch wel graag bij wil zijn, en ook om het forum hopelijk mooie plaatjes te kunnen aanbieden. 8-)  8-)

Anonymous

#130
Citim nga: "GHINO"Hehehehe *ik zie  ik zie wat jij niet ziet...* te humoristisch voor woorden :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Ik zie een echte auto, geen Geo ;)  :lol:  :lol:   Hé Ghino je begrijpt het natuurlijk wel dit is een grapje    straks mag ik niet meer langkomen om de Galant Dynamic even te komen showen    zal ik eerst wel even toestemming moeten krijgen van Steven    Als het een beetje meezit vind op 22 en 23 mei de motor-zwap plaats.

sp1046mhs1

#131
Vrijdagavond al een 1e tussenstand...??!?  confused

Waar vind de engine-swap plaats? :geek:

Evo driver

#132
De swap vind plaats bij ons op de zaak ik ga hem vrijdag mee assisteren  ;)

GHINO

#133
Citim nga: "GTI-tje"
Citim nga: "GHINO"Hehehehe *ik zie  ik zie wat jij niet ziet...* te humoristisch voor woorden :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Ik zie een echte auto, geen Geo ;)  :lol:  :lol:   Hé Ghino je begrijpt het natuurlijk wel dit is een grapje    straks mag ik niet meer langkomen om de Galant Dynamic even te komen showen    zal ik eerst wel even toestemming moeten krijgen van Steven    Als het een beetje meezit vind op 22 en 23 mei de motor-zwap plaats.
Owwww je mag ook 1 van je eigen wagens komen showen onder het genot van een bakkie leut.....
Altijd gezellig :mrgreen:

Steven

#134
Okee,

jongens het gaat nu echt gebeuren.
Gisteren na het werk mijn galant op de brug gezet voor de motorswap.
Bus mee naar huis genomen met motortakel om mijn blokkie vandaag in te laaien. Alles staat nu netjes in de bus. Morgen samen met Remco de boel rustig overbouwen.

Paps is al uit dwingeloo vertrokken om er morgen ook bij te zijn. Hij zorgt voor de foto's.