Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Start Project Galant Dynamic

Filluar nga Anonymous, Mars 04, 2009, 10:29:23 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Anonymous

#105
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "GTI-tje"Wie had nu iets gelezen op een forum over verkorte van de veren? ;)  ;)  ;) :lol:  :lol:
Jij, toen je las dat Franse veren ook zonder slijptol of ijzerzaag korter konden worden... :mrgreen:

Dat ligt aan de Franse "kwaliteit"  :lol:  :lol:  :lol: die breken wanneer (en worden dus korter) wanneer het hun uit komt, kijk maar eens naar de Citroen C3 en C5!!!!!! Maar standaard veren korter maken is dus voor ons (Steven en ik) géén optie!!!!!!!!!!!

Anonymous

#106
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "GTI-tje"Wie had nu iets gelezen op een forum over verkorte van de veren? ;)  ;)  ;) :lol:  :lol:
Jij, toen je las dat Franse veren ook zonder slijptol of ijzerzaag korter konden worden... :mrgreen:

Dan heb ik het toch anders gelezen ;)  :lol:  :lol:  :lol:


 Re: Start Project Galant Dynamic
door sp1046mhs1 » ma apr 20, 2009 7:47 am

Mooi, Hans!  

Enne, ik heb wel 'ns op een forum gelezen dat een auto evrlaagd werd door van de bestaande veren een endje afgeslepen werd. Voordelig verlagen, werd dit genoemd

Anonymous

#107
Ja dat zit dus even tegen met de verlagingsveren, maar één van de jongens van http://www.promaxx.nl/ gaat binnenkort naar de fabriek waar het spul wordt gemaakt. Deze medewerker kijkt of hij wat wijzer kan worden, en wellicht dat hij nog een setje vindt, ik hoefe daar niet eens om te vragen, hij bood het zelf aan, klasse toch? Vandaar dat ik Promaxx even heb genoemd in dit berichtje, en wellicht kunnen andere op het forum hier ook hun voordeel mee doen.

Steven

#108
Nou jongens.

Motortje wordt weer uitgesteld. Van de week(maandag) met slijpen een staalsplinter in mijn oog gekregen. In eerste instantie geen last van, oog uitgespoeld en verder gegaan. Dinsdag ging het toch wel irriteren. Kon geen fel licht verdragen. Met proefrijden ging hij zo tranen dat rijden onmogelijk werd. Aangezien we niets konden zien dacht ik dat het een geiriteerd oog was. Woensdag nog naar de efteling geweest met de kinderen ivm 5 jaar getrouwd. Wat heb ik lopen jangen daar. (tranen).
Alleen vogelrock was lekker ontspannen  . Donderdag toch maar naar de huisarts gegaan. Toch een staalsplinter in mijn linkeroog. Je zag een zwart brandpuntje net naast mijn pupil precies op mijn iris. Gelijk door verwezen naar ziekenhuis om het eruit te laten boren. GEEN PRETJE OM MEE TE MAKEN!!!! Wat is dat kut zeg. Flink aan de parasetamol tegen de pijn.

Nu 4 dagen later blijf ik een witte waas houden over mijn zicht. En fel licht is nog steeds niet te verdragen dus de zonnebril op en naar de dokter. Er blijkt nog een roest ring op mijn netvlies te zitten. Dus straks ( half 4 ) weer naar ziekenhiuis om weer te verdoven en te boren. KUT!!!!

Het was de planning dat mijn motortje er 1 mei in ging maar dit kan ik dus nu wel op mijn buik schrijven.   .

Voor onbepaalde tijd uitgesteld. Balen maar waar.

Anonymous

#109
Als vader van Steven ben ik uiteraard ook geschrokken, je hebt tenslotte maar 1 paar ogen. Door dit alles kan de motor-zwap zoals die gepland stond voor vrijdag en zaterdag 1 en 2 Mei geen doorgangen, dat is jammer en ik kan me de teleurstelling van Steven helemaal voorstellen, maar voormij en uiteraard geldt dat ook voor Steven is het weer goed functioneren van het oog héél wat belangrijker dan de motor-zwap. Die motor komt er wél in. Steven heeft nu wat meer tijd voor z'n jongste dochter :)  :)


Evo driver

#110
Oja lekker dan en wij maar zwoegen en jij met je luie reet op de bank zitten met je piraten lapje (zwart staat mooier hoor)  !!!!!!!!!!




Nee hoorGeintje

Zie je snel weer

gr. remco

sp1046mhs1

#111
Piet Piraat op de bank... :geek:

Nee, Steven, dit is absoluut géén pretje. Je kan hier echt weken last van hebben. Ik spreek uit ervaring: mijn oudste heeft ooit eens per ongeluk mijn hoornvlies met zijn nagels bewerkt, ook geen feest (hij was nog wel héél erg jong). Zelfs in een gedimde omgeving liep ik rond met een zonnebril. Voelde me net een Blues Brother... :lol:

Neem je tijd voor herstel, je hebt idd maar één set ogen. Die Mitsu komt wel weer. Daar hebben we allemaal het volste vertrouwen in. Beterschap! ;)

Anonymous

#112
We weten nog steeds niet wanneer het Dynamic project weer wordt opgestart, de problemen met Steven z'n oog zijn nog niet voorbij. Ook is er vertraging opgetreden bij de levering van een 2 tal kunststofslangen voor het intercooler gebeuren. Bastian van JDM die het 4G63 VR4 turboblok voor de Galant Dynamic heeft geleverd, gaat eens kijken of er in Japan nog verlagingsveren zijn te verkrijgen, ik heb daarover nog geen berichten ontvangen of hij iets heeft gevonden.We wachten het allemaal maar af, zodra ik iets positief omtrent het project heb te melden dan horen jullie dat uiteraard.

Grt Hans

Chaoth

#113
Oké, ik ben benieuwd. Ik hoop dat het snel beter met hem gaat.

sp1046mhs1

#114
Gaat ook wel even duren voordat Steven er vanaf is. Nogmaals: neem er de tijd voor!  ;)

Hans, die verlagingsveren zijn geen 'must' voor het project, maar een aanvulling, toch?  :geek:
Haast hiervoor is dus niet geboden.

Anonymous

#115
Citim nga: "sp1046mhs1"Gaat ook wel even duren voordat Steven er vanaf is. Nogmaals: neem er de tijd voor!  ;)

Hans, die verlagingsveren zijn geen 'must' voor het project, maar een aanvulling, toch?  :geek:
Haast hiervoor is dus niet geboden.

Ben ook bang dat het wat langer gaat duren, dat oog moet eerst goed genezen, is belangrijker dan héél dat project. Die verlaginsveren is een idee van Steven zelf omdat hij de Galant Dynamic wat hoog op de "poten" vindt staan. Is inderdaad een aanvulling op het project en zeker geen must, maar omdat ik goede contacten heb met JDM heb ik het even voor Steven gevraagd of ze in Japan nog iets hebben ;)  ;)

GHINO

#116
Mis nog een papegaai op je schoduer Steven... mijne lenen? :mrgreen:

sp1046mhs1

#117
Mindervaliden mag je niet plagen, Ghino... devil_evilhypocrite

GHINO

#118
Citim nga: "sp1046mhs1"Mindervaliden mag je niet plagen, Ghino... devil_evilhypocrite
Iedereen is toch gelijk tegeworodig? positieve discriminatie :mrgreen:

Anonymous

#119
Citim nga: "GHINO"
Citim nga: "sp1046mhs1"Mindervaliden mag je niet plagen, Ghino... devil_evilhypocrite
Iedereen is toch gelijk tegeworodig? positieve discriminatie :mrgreen:

Stelletje grappenmakers, maar ik weet dat jullie het niet serieus menen, wacht maar tot z'n oog weer goed is en straks dat blok erin hangt van 240 PK, dan maken jullie niet meer van die grappen ;)  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: dan blaast hij de Geo en de Partner zo van de weg, jullie in shock achterlatend :lol:  :lol:  :lol: