Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

grote plannen voor mijn schatje

Filluar nga doctordazzle, Maj 30, 2016, 10:59:02 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

doctordazzle

hallo mede leden

allereerst zal ik me ff voorstellen mensen noemen mij doc maar gewoon daan is goed genoeg
ik bezit nu sinds 4 jaar mijn carisma glx 1.8 glx en kort door de bocht tis mn schatje en als ik over haar praat is het dus ook ZIJ en niet HET.
samen met mijn vrouw hebben we veel plezier van onze auto.
MAAR ik heb grote plannen voor haar (carisma),
ik zal het proberen kort te houden ik ben zelf een best handige kerel en kan dus ook veel zelf, maar er zijn ook dingen die ik dus
echt niet kan of kan vinden op het interweb vandaar ook mijn aanmelding op dit forum om mede liefhebbers te vinden die mischien bereid zijn hun kennis en hulp te willen delen voor mijn plan met HAAR.

ik zal een lijstje opsommen wat ik in mijn hoofdt heb
-interieur volledig aanpassen van stof naar leer
-body mods(bumpers en sideskirts) geen overdreven lowrider of fast and furious dingen
-complete aanpassing onderstel zoals remschijven achter en misschien schroefveren
-motorisch indien alles mogelijk zoals turbo betere versnellingsbak enz. enz.
-en dan de voor mij belangrijkste (BASSHEAD) de audio zoals subs mid en high range speakers en de versterkers plus alles
wat nodig is
- en als laatst maar ook zeer belangrijk het overspuiten of eventueel wrappen van de auto

zoals ik al zei ik ben best handig en het bouwen van de speakers en subs en draden leggen gaat me goed af net als het aan passen van het interieur.

maar waar ik tegen aanloop is het technische gedeelte zoals wat kan wel wat kan niet en welke onderdelen passen wel op een carisma en welke niet.
hier zou ik dus elke hulp op prijs stellen
ik weet dat dit alles me hoop tijd en geld gaat kosten maar dat kan me eigelijk niet schelen ik wil dat ze mooi is en hoofden doet draaien tegen welke prijs of hoeveel tijd dat ook gaat kosten

iedereen alvast bedant voor alle hulp
DOC