Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Marter onder de motorkap

Filluar nga martin07, Maj 19, 2021, 11:26:37 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

martin07

Hallo allemaal.

Het blijkt dat er op 2 plaatsen in de slangetje  is gebeten. Een keer direct onder de motorkap aan de bovenkant slangetje helemaal door midden.
De andere is niet te zien had water bijgevuld en even gekeken waar het water eruit kwam zag links voor bij het voorwiel  niet aan de voorkant van het wiel maar daarachter.
Had toevallig een afspraak bij de dealer voor de 2de service. Het probleem verteld en ze zouden er naar kijken. Toen ik de auto weer ophaalde zijden ze dat ze het slangetje aan de bovenkant hadden gerepareerd.
Met de vraag of ze de 2de niet gerepareerd hadden werd gezegd dat het zo goed was.
Vertrouwde het niet helemaal en voor ik bij de dealer wegreed had ik nog even gekeken hoeveel vloeistof in het buisje zat deze was nagenoeg vol.
Bij thuiskomst weer gekeken en zag dat het niveau gedaald was niet veel maar duidelijk zichtbaar.
Vanmorgen weer eens gekeken en weer dat het niveau gedaald was dezelfde hoeveelheid als gisteren.
Het gaatje zal klein zijn maar groot genoeg zodat de vloeistof wegloopt.

Goed vandaag contact opnemen met de dealer hoe nu verder.

NU even totaal iets anders.

Had voor de Outlander PHEV een Toyota RAV 4 hier had ook een marter ingezeten heb toen via internet een kemo m176 marderabwehr mit optikschutz in de Rav 4 geplaatst werkte goed nooit geen last meer gehad.
Nu wil ik deze in de Outlander PHEV plaatsen maar omdat de accu achter in de auto zit wil ik ergens voor stroom weg halen.
Had bij de dealer gevraagd waar ik dit het beste kon doen.
Hebben ze de monteurs gevraagd die hier geen antwoord voor hadden omdat ze in de Outlander PHEV deze nog niet ingebouwd hadden. Met de vraag waar ik voorin onder de motorkap Stroom weg kon halen zonder dat de garantie vervalt kreeg ik geen antwoord moest ik zelf maar doormeten....
Er moet toch ergens een plek zijn waar je continue stroom weg kunt halen zonder een kabel van accu naar de motor te leggen.

Zo dat is een groot stuk schrijfwerk.
Hopelijk dat iemand hier antwoord op kan geven.