Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

!!HELP slippende koppeling HELP!!

Filluar nga Chaoth, Dhjetor 14, 2013, 12:06:23 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Chaoth

Het gedoe met mijn auto begint een gebed zonder eind te worden. Ikzelf en mijn garagist zijn er wel een beetje klaar mee. Auto staat al ruim 2 weken stil en de oplossing is nog niet gevonden. Het gaat sowieso nog een week duren.  >:(


Het probleem met het geratel in de versnellingsbak is opgelost (versleten lagers), maar nu heeft zich een nieuw probleem aangediend. De koppeling blijft slippen. Mijn garage heeft ondertussen van alles vervangen wat met de koppeling te maken heeft (ze hebben originele Mitsubishi onderdelen gebruikt) maar nog steeds blijft de koppeling slippen.


Ze hebben al van alles geprobeerd, maar ze krijgen het niet voor elkaar.  :(


Wat kan hiervan de oorzaak zijn en nog belangrijker... Hoe lossen we het op?


Groet,


Kim

Jeroen Martens

Is uw auto een benzine of een diesel?


Jeroen Martens


Als de koppeling al vervangen is blijft alleen maar de koppelingspomp meer over, is deze al nagekeken?

bugsvoyager

Koppeling al olie bijgevult? Hulp koppeling vervangen? Is de koppeling pedalen afgesteld?

tekkel

Lijkt verdacht veel op dat of de koppelingsplaat is niet de goede of de drukgroep is niet het goede type.


Als het ECHT de goede onderdelen zijn moet als je de drukgroep hebt vast gedraaid de koppelingsplaat muurvast zitten.

Wat mij nog te binnen schiet als mogelijke oorzaak:Vliegwiel ingesleten op plaats van koppelingsplaat.dan zou er in het vliegwiel haast hitte scheurtjes moeten zitten.
Geen vrije slag koppelingspedaal,dus druklager al strak op de drukgroep.

gr tekkel

Chaoth

Probleem is al opgelost gelukkig. Koppelingsplaat bleek toch te dik te zijn.