Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Ook even voorstellen.

Filluar nga van_den_berg, Shtator 13, 2013, 09:11:38 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

van_den_berg

Hallo Allemaal,


Sinds vandaag eindelijk weer in het bezit van een mooie Mitsubishi.
(Vandaag eindelijk iemand gevonden die mijn Audi A4 2.8 v6 wilde kopen)
Ditmaal een Lancer wagen 2.0 sport uit 2004 met 166.xxx km)
I.v.m. mijn carriere als autotechnicus bij een Mitsubishi dealer al meerdere keren eigenaar van dit prachtige merk geweest.
Diverse Colt's gehad van een 1.2 t/m 1.6 aan toe.
Ook wel het vermelden waard zijn de Mitsubishi galant sigma uit 1977 en een supervette Mitsubishi Celeste 1.6 uit ik meen 1981 met het uiterlijk van een 2.0 gsr.


Ervaring en kennis genoeg dus van Mitsubishi's alleen hoop ik die voorlopig bij mijn eigen auto niet nodig te hebben!
Ik zal komende week foto's maken maar kan dus een weekje duren ivm een cursus welke ik in het buitenland moet gaan volgen.(kan ik dus nog niet eens gaan rijden in mijn nieuwe aanwinst.)


Groeten Geert.

Super Top

Hallo Geert
Welkom hier op het MOC forum!
Leuk om te lezen dat je weer terug bent bij Mitsubishi.
Wat ik zo lees heb je een mooie reeks Mitsubishi's gehad.


Er is hier op het forum veel informatie te vinden.
Maar kennis van Mitsubishi dealer monteurs is hier op het forum natuurlijk altijd welkom.
Ik hoop voor je dat je het forum voorlopig niet nodig hebt voor gebreken aan je Lancer.
Als je vragen/mededelingen/informatie hebt zet ze gerust in de daarvoor bestemde secties.
Veel leesplezier hier op het forum.


Groeten Tjalling

Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

van_den_berg

Hallo Tjalling,


Bedankt!


Mijn kennis deel ik graag maar zo te zien zijn er hier wel meer met Mitsubishi kennis.
Ben al meerdere namen hier tegengekomen welke ik ook herken van de site www.galantfans.nl
(Daar was ik ook een zeer regelmatige bezoeker en poster net zoals op de celeste site www.mchc-zwolle.actie-forum.com maar om alles goed bij te houden kostte me te veel tijd ;)




Groetjes Geert.