Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voor en Na ...van mijn Coltje ..!!

Filluar nga DennuZ, Shtator 09, 2013, 01:10:12 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

DennuZ

Dit is een foto van toen ik de auto een weekie had !


En dit is dan mijn Coltje nu !! De velgen heb ik zelf bewerkt en ben er trots op ! Happy !

Kon geen 4de afdekkap meer vinden dus heb ik de Moeren en velg doppen er maar zelf opgezet en bewerkt !! Beter toch zo ?

kaya design

Heb die wagen al meerdere keren zien staan in Den Haag.
Ziet er leuk uit man zo met die velgen en die wielmoeren.

Je had eerst ckr een rooie CA colt

DennuZ

Hahah, ja dat klopt als een bus ... uhhh Auto .. lachen dat die toch opvalt .. ben er nog niet helemaal klaar mee hoor ...maar doe beetje bij beetje ..!
Leuk dat je hem vaker hebt gezien .. En ja ik had eerst een ouwe rode Colt Ca maar die gaf de geest ... maar ben wel trouw gebleven aan de Colt ...zijn gewoon leuk en je kan er veel mee doen voor weinig ...

Maar ben je mijn buurman dan ?? Hahah ... dat je dat weet..?

kaya design

ik ben je vuilnisman hahaha


heb/had ook een rooie CA dus vandaar dat die mij al opviel.
en toen zag ik ineens een blauwe CJ op de plek staan van de rooie.
(zag um vandaag nog staan)

d8 al die hebben een andere colt gehaald.

is ook wel grappig want het viel me meteen op toen er andere velgen onder zaten.

tog leuk om nog wat mensen uit den haag hier op ut forum te zien

naar mijn weten zijn er nu 4 uit den haag

Space Star 1.6

en 1 slaapstad  :P  toch we ff dichtbij  :P

DennuZ

Citim nga: kaya design ne Shtator 09, 2013, 06:36:41 MD
ik ben je vuilnisman hahaha


heb/had ook een rooie CA dus vandaar dat die mij al opviel.
en toen zag ik ineens een blauwe CJ op de plek staan van de rooie.
(zag um vandaag nog staan)

d8 al die hebben een andere colt gehaald.

is ook wel grappig want het viel me meteen op toen er andere velgen onder zaten.

tog leuk om nog wat mensen uit den haag hier op ut forum te zien

naar mijn weten zijn er nu 4 uit den haag


Nah vandaar ... hahaah ...dacht al ...moet wel iemand zijn die bij ons in de buurt wat deed ...lachuh joh ... en ja ..dat klopt allemaal ... ouwe rooie CjA .. CjO voor de deur vanmorgen ... ben zelf fietsenmaker ...en s`Maandags vrij dus ...nu valt het allemaal in mekaar ... en ja ... its a small world ... blijkt maar weer ... je weet gewoon waar ik woon ...hahahah ... ik heb wel een kleine vraag aan je .. ik heb onlangs mijn benzine filter laten vervangen omdat tie haperde/inhield in bepaalde versnellingen/toeren ... maar toen deed die het even prima .. naar mijn gevoel ..maar nu begint het toch weer terug te komen ... zouden de kabels een goed idee zijn denk je ??? bougiekabels om precies te zijn ...de bougies zelf zijn ook vervangen ... ik zou het anders echt niet weten ... misschien weet jij iets ...!! Ik hoor het wel .. Bedankt alvast ! En leuk je te ontmoeten op deze manier .. ;)

DennuZ

Citim nga: Spacey Davey ne Shtator 09, 2013, 08:04:03 MD
en 1 slaapstad  :P  toch we ff dichtbij  :P
Slaapstad ?? Is dat het Westland ?? Geen idee  :-\  .. maar als het zo is ...dan is dat best wel dichtbij jah ...!!! Aangenaam .. en ik had al eens naar je velgen gekeken .. ziet er nice uit ... Mooie bak .. dus ..!  :P

Space Star 1.6

nope 10 km vandaan. zoetermeer was een slaapstad van denhaag xd.

en danku ;) je hebt ook leuke colt. velgen staat beter :)

DennuZ

Citim nga: Spacey Davey ne Shtator 10, 2013, 09:09:30 PD
nope 10 km vandaan. zoetermeer was een slaapstad van denhaag xd.

en danku ;) je hebt ook leuke colt. velgen staat beter :)
Ahh oke ...nah, ook goed genoeg toch Zoetjemeer.
En bedankt voor je reactie op mijn velgen ..;)

BBenjamin250

Leuk om eindelijk iemand op het forum te zien die dezelfde kleur Colt heeft als ik :)
Je hebt zeker geen interesse om van motorkap te ruilen? Haha nee grapje.
Leuke lichtmetalen velgen, die van mij rijd op civicvelgjes nu tot ik eindelijk de tijd heb om mijn lichtmetalen velgen te spuiten.
Komt er ook nog een dikke eindpijp op? Staat mooi bij die kleur XD

DennuZ

Citim nga: BBenjamin250 ne Shtator 18, 2013, 03:48:18 MD
Leuk om eindelijk iemand op het forum te zien die dezelfde kleur Colt heeft als ik :)
Je hebt zeker geen interesse om van motorkap te ruilen? Haha nee grapje.
Leuke lichtmetalen velgen, die van mij rijd op civicvelgjes nu tot ik eindelijk de tijd heb om mijn lichtmetalen velgen te spuiten.
Komt er ook nog een dikke eindpijp op? Staat mooi bij die kleur XD
Hahah ... nee mijn motorkap krijg juh niet... en bedankt voor je commentaar op mijn velgen ... en ja .. die kleur was wel erg apart .. dus vandaar de keuze ... zat eerst te denken aan de groene maar die vond ik te gewoon .. en ja ... die eindpijp komt er ook nog wel ... ben nu bezig met de binnenkant .. kleine dingen zoals pook en verlichting en dergelijke .. en aangenaam kennis met je te maken ... Blue Rules ;)

BBenjamin250

Hahaha inderdaad, blijft een leuke kleur. Ik ben een beetje uitgeschoten met mijn einddemper, ik heb namelijk tot nu toe nog maar 1 grotere kunnen vinden en die lag toevallig ook onder een mitsubishi. Ik doe gewoon de binnenkant en de buitenkant door elkaar heen. Ben nu bezig met een spoiler en mijn dashbordverlichting. Het liefst zoveel mogelijk dingen tegelijk. Chaotisch persoontje ben ik wel.

DennuZ

Citim nga: BBenjamin250 ne Shtator 20, 2013, 07:34:24 MD
Hahaha inderdaad, blijft een leuke kleur. Ik ben een beetje uitgeschoten met mijn einddemper, ik heb namelijk tot nu toe nog maar 1 grotere kunnen vinden en die lag toevallig ook onder een mitsubishi. Ik doe gewoon de binnenkant en de buitenkant door elkaar heen. Ben nu bezig met een spoiler en mijn dashbordverlichting. Het liefst zoveel mogelijk dingen tegelijk. Chaotisch persoontje ben ik wel.
Ik heb een vraagje ... had jij ook een soort van ring op het einde van je uitlaat ?? Zoja kan je die dan afslijpen en een einddemper plaatsen ... ?? zal even een soort van voorbeeld erbij doen >> Bedankt alvast ..!

BBenjamin250

ja die ring zat er bij mij ook. Maar bij mij heeft de standaard einddemper plaats gemaakt voor een enorme pot onder de auto, volgens mijn neefje "graansilo".  Jij wil er waarschijnlijk een sierstuk op schroeven, dan kun je inderdaad die ring er af slijpen en dan heb je gewoon een rechte pijp waar je zo'n stukje op kunt schroeven.

DennuZ

Citim nga: BBenjamin250 ne Shtator 20, 2013, 08:32:59 MD
ja die ring zat er bij mij ook. Maar bij mij heeft de standaard einddemper plaats gemaakt voor een enorme pot onder de auto, volgens mijn neefje "graansilo".  Jij wil er waarschijnlijk een sierstuk op schroeven, dan kun je inderdaad die ring er af slijpen en dan heb je gewoon een rechte pijp waar je zo'n stukje op kunt schroeven.
Hahah .. een Graansilo... ja .. nee oke ... had wel al zo`n idee dat dat slijpen een optie zou zijn ... en idd een sierstuk is wat ik zou willen plaatsen ... het is en blijft een GL uitvoering ...hahah .. maar een beetje pimpen kan wel .. nee oke ...dank voor je reactie ... ik ga ermee verder ...zal eens even kijken of ik van de week tijd heb om hem alvast te slijpen ..op marktpaats staan mooie sierknallers ...voor weinig ... dus dat komt wel goed !! ... thanx nog .. ;)