Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen - Feanyth

Filluar nga Feanyth, Gusht 27, 2013, 04:07:24 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Feanyth

Hallo,

Na enige tijd kwam ik tot het besluit om eens te kijken of er een Mitsubishi club is. Heb namelijk altijd met plezier samen met de CBR motorclub gereden.
En jahoor. Ik kwam dit forum tegen.

Ben een 27-jarige zeeuwse meid die graag met paarden werkt, maar hiernaast ook helemaal weg is van auto's en motoren.

Al enige jaren rijd ik met een Mitsubishi Galant 2.0GLXI rond. Vind het een zalige auto. Het is 1 van de weinige auto's waar ik met mijn beschadigde rug met pijn in stap en met minder pijn uit kom. Heerlijk.
Deze auto heeft maar 2 nadelen. Voor de trailer mist ie wat kracht en moet er soort van in "vallen" en eruit "rollen".

Gezien het feit dat mijn "Bishi" een beetje zwaar heeft gehad en nu op bijna 300.000km staat en behoorlijk wat technische problemen vertoont (stotteren in de lage toeren) ben ik nu opzoek naar een vervanger. Mijn keuze: of een andere jongere galant of een outlander.

Hoop hier gezellig mee te kunnen kletsen en jullie ook vragen te kunnen stellen. Als ik namelijk voor bijvoorbeeld een outlander ga weet ik nog niet zeker of ik de 2.0ltr moet nemen of de 2.4ltr. Weet namelijk niet of de 2.0ltr een geknepen versie van de 2.4 is of een opgevoerde 1.8.  8)

Vragen? Stel ze gerust. ^_^

kaya design

#1
welkom Feanyth,


mooi om te horen dat het zoiezo een mitsu blijft ;)



je zou er een evo blok of vr4 blok in kunnen hangen ben je meteen van het stotteren af en heb je genoeg kracht om een trailer voor te trekken :D

4Koen63

Hallo en welkom!


Een jongere Galant zou kunnen. Het model Galant wat jij rijdt is tot 2004 in Nederland verkocht.
Misschien dat je er een kan kopen met de 2.5 V6, dan heb je trekkracht te over.


Er is hier op dit forum in ieder geval genoeg kennis aanwezig om vast wel wat van je vragen te beantwoorden.


Greetz Koen!


p.s. Als je wilt kun je een fotootje plaatsen van je Galant, plaatjes kijken vinden we leuk :P

Feanyth

Thanks voor de reacties.

Denk dat ik van die van mij maar geen foto's meer plaats. 2 maanden terug is iemand vol in de zijkant gereden. Economisch total loss verklaard met behoud van auto. Vandaar de zoektocht naar een andere.  :(

4Koen63

Ai, altijd jammer zoiets :(


Had je al eerder die "beschadigde rug" of heb je dat ook opgelopen met het ongeluk?

Feanyth

Mis een gehele tussenwervelschijf in mijn onderrug. Heb ik al sinds ik 4 ben.  :D Handig is een tweede en de doktoren zijn helemaal niet blij dat ik zulk zwaar werk doe, maar ik ben super happy en voel me goed.