Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

even voorstellen: Brian

Filluar nga Brian_raoul, Janar 26, 2013, 06:50:19 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eclipse2G

dat klopt! achterlichten is lastig zelf ook op zoek maar duur!! EU zou een goed bezig zijn.

gelukkig geen fan van zoooi hahaha

Fuse

Als goed is kan ik jouw mischien helpen met die interiour onderdelen en usa achterlichten.

Brian_raoul

De beslissing is genomen, na wat onderhandelen heb ik toch voor de Eclipse gekozen.
zaterdag ga ik mijn peugeot omruilen voor een Mitsubishi.


en dan kijken of ik aankomende week vrij kan maken om de meeste mankementjes te repareren.


ik houd jullie op de hoogte.

4Koen63

Nice! Alvast gefeliciteerd met je aankoop ;)


Ik ga dit zeker in de gaten houden ;)

Kurd024

Veel plezier metje aankoop

Eclipse2G

Gaaf!! goed te horen succes en wie weet tot snel!

StaRific

Heel leuk om te horen. Ben toch blij dat je het gaat proberen! Genoeg mensen die gereed staan om je te hup te schieten, veel plezier alvast!

Brian_raoul

ik ben benieuwd.
qua klus project verwacht ik wet dat alles gaat lukken, hoop dat ik een beetje aan alle onderdelen kan komen die ik straks nodig heb.


de 206 kan ik zowel van binnen als van buiten dromen, weet hoe alles zit.
zag dat er van de eclipse ook een haynes- service and repair manual te verkrijgen is, daarmee heb ik in ieder geval een goede back-up.


ik denk maandag te starten met t project, dan maar ik wel een nieuw topic bij projecten aan en houd ik jullie daar dan op de hoogte.


is er ergens binnenkort nog een bijeenkomst voor de eclipse rijders?


Evo driver

Gefelliciteerd man !

Er zijn genoeg adresjes waar je onderdelen kan krijgen.

gr. remco

Brian_raoul

auto staat voor  de deur, andere achterlichten en het reparatie manual is besteld.
weet iemand waar ik goede zwarte reflector koplampen kan bestellen?
ik bedoel dan dus niet de lampen met angel eyes er in of zo'n lens.


ben super blij met de Eclipse, wat is zo'n snelle wagen toch ontzettend verslavend  :o :o
vanaf maandag gaat t klussen beginnen.

jesse2g

Citim nga: Brian_raoul ne Shkurt 02, 2013, 10:21:20 MD
ben super blij met de Eclipse, wat is zo'n snelle wagen toch ontzettend verslavend  :o :o

Ik hoor het al, we moeten je niet in een EVO of een Skyline stoppen ;)
Succes ermee man, we zien je snel!

StaRific

Haha weer een blije eclipse rijder ^^ Veel plezier ermee, maar dat lukt wel haha. We zien de foto's wel verschijnen

Eclipse2G

gaaf ben benieuwd wie weet tot snel!

welke achterlichten als ik vragen mag? orgineel eu?

ik heb ook de orginele mitsuishi werkplaatsboeken met ALLE info dus als er ooit iets nodig is let me know!!

in ieder geval gefeliciteerd en veel plezier ervan

Den_B(.(.)bSter

Citim nga: Eclipse2G ne Shkurt 04, 2013, 09:00:05 MD
gaaf ben benieuwd wie weet tot snel!

welke achterlichten als ik vragen mag? orgineel eu?

ik heb ook de orginele mitsuishi werkplaatsboeken met ALLE info dus als er ooit iets nodig is let me know!!

in ieder geval gefeliciteerd en veel plezier ervan

Heej Erwin,
zou jij die werkplaatshandboeken en info mss kunnen kopieren voor me ? ben hier al tijdje naar op zoek maar vind ze nergens in antwerpen stonden ze te koop maar krijg daar geen reactie op...
mss kan je die meenemen naar de meeting in maart ? weet maar te zeggen hoeveel het is dan !

Groetjes !

Brian_raoul



ik heb het haynes boek besteld. heb hier met mijn vorige auto's ook veel profijt van gehad.
en qua achterlampen had ik de USA rode versies in gedachte (zijn al besteld)


maar zie verder het projecten topic. ;)