Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

even voorstellen: Brian

Filluar nga Brian_raoul, Janar 26, 2013, 06:50:19 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Brian_raoul

bedankt voor de reacties.


update:
net een proefrid gemaakt.
pluspunten:
Motorisch, auto trok erg lekker op, stuk sneller als de peugeot, de automaat schakelt wel aardig.
je merkt wel dat je een hoop extra koppel hebt.
Vering auto lag lekker op de weg, niet te stug ofzo.


nadelen:
en dit is een aardige lijst:
- strip boven deur laat half los (raar rubber ding)
-middenconsole paneel waar radio in zit, zit los.
-handschoenenkastje zit niet goed vast en kantelt bij openen
-bestuurdersstoel kan niet naar voren
-hendel voor bijrijders deur te openen van binnen uit is afgebroken.
-knopje elektrische ramen bijrijders kant is weg
-Spiegels moeten gespoten worden, zijn erg beschadigd maar werken wel goed
-handgreep bijrijders buitenkant moet gespoten worden,
-kleine roestplek onder bij het achterraam
-veren die je koffer klep omhoog houden zijn vermoeid en moeten dus vervangen worden.
-achteruitkijkspiegel is verweerd.


verder heb ik tijdens mijn 10 minuten durende oogronde behalve wat krassen op de bumpers en vocht in de toch al lelijke achterlichten weinig kunnen ontdekken.




ik baal hier heel erg van, ben bang dat ik zal moeten wachtten tot er een andere snelle wagen word aangeboden.


als ik deze zou kopen dan heb ik er nog een aardig project aan en al staat hier op de sloop toevallig een andere eclipse, weet ik niet of ik daar aan wil beginnen.

Space Star 1.6

pff dat zijn echt hoop nadelen jongen.

die handschoenkastje had ik al gezien dat niet goed zat.

Ik zou nog meer geduld hebben. een ander auto tegenkomt die wel beter is.

4Koen63

Dat is inderdaad een hele waslijst..
Ik zou er zelf niet aan beginne.. Balen joh ;)

Eclipse2G

Dat is balen! is er niet te onderhandelen tot de prijs redelijk is?
anders verder zoeken!

BTW nu je het zegt zelf niet aan gedacht roest onder achterraam is kwaaltje hebben ze allemaal ik heb destijds andere kofferklep gekocht

Kurd024

Balen man.. Zo op de foto ziet ie rr goed uit.. Mr all die minpunten maken het wel moeilijk...

Mischien met de prijs laten zakken

Brian_raoul


de auto ziet er vanaf een meter afstand inderdaad goed uit, jammer dat het interieur zo ontzettend oud en gebruikt is.

de verkoper doet nagenoeg niets van de prijs af,

hij heeft er maar weinig begrip voor hoeveel werk het is om alles te repareren.
ik denk er nog over na of ik zo'n groot project aan wil gaan....


al heb ik een mooie autoclub op t werk met 3 bruggen.... er gaan wel een hoop uurtjes in zitten.

jesse2g

die eclipse heeft ook voor 4k tekoop gestaan en is heel snel naar deze prijs gegaan. niet voor niets zo te zien. al die probleempjes.. het is eerder een cross of circuit auto om hem daarvoor te bouwen ipv een nette auto zover ik het van jou begrijp.

als je nog opzoek bent naar een GST 2g, mijn spyder staat te koop, wel ietsje duurder ;)

Brian_raoul

bedankt voor je aanbod maar zo'n spyder zou ik alleen willen als de kap wat meer dan 7 dagen in het jaar naar beneden kan. (en dan vakanties niet mee rekenen  :P )


en qua restpunten, kan ook niet echt zeggen dat er met de auto is gescheurd door een jonge bestuurder, dus motorisch moet t goed zijn.... zal slecht slapen vanavond  :(

StaRific

Sorry Brian, ik woon niet eens een kilometer van die Eclipse af, en was zondag al even langs gereden. Alleen waren ze gesloten en kon ik de auto niet zien als ik buiten stond. Had leuk geweest als je op zaterdag kwam, kon ik even met mijn Eclipse langs gaan haha.

Agh, zijn vast nog wel wat mooie Eclipsjes te koop. Gewoon geduld hebben :)

Super Top

#24


Citim nga: 4Koen63 ne Janar 28, 2013, 04:09:28 MD
Haha Tjalling, koppeling intrappen bij het starten van een automaat.. I see what u did thar xD
Damn Koen jij let goed op...
Maar het is wel koppeling niet intrappen.



Die interieur dingetjes lijken me nog wel redelijk eenvoudig te vervangen.
Zeker als je er een sloper in de buurt hebt staan.


Die kofferklep roest is inderdaad minder. Maar zoals Erwin al zei, dat is wel een kwaal.
Tsjah die spiegelkappen en deurgreep is wel vervelend.


Een GST coupe zul je hier niet zo snel weer vinden denk ik.


De prijs vind ik wel wat aan de hoge kant. Met het werk eraan.
Maar lijkt me wel een doable project. Al heb ik 'm niet zelf gezien dus is wat dat betreft kan ik het wat minder goed inschatten.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Brian_raoul

je hebt gelijk.
van de week ga ik kijken of ik wat kan onderhandelen over de prijs.
ik denk dat ik ik toch de auto ga opknappen, ben bang dat ik anders toch een mooie turbo coupe mis loop.


hebben jullie enig idee of zo'n rubber ding wat boven de ramen geplakt zijn, origineel zijn?
er is een stukje los en denk niet dat ik ze kan verwijderen zonder erge schade achter te laten.

ik probeer hier foto's bij te voegen, weet niet of het lukt....






Uploaded with ImageShack.us












jesse2g

Die strips heb ik ook op mijn FTO gehad, volgens mij is dit geen af fabriek optie..

StaRific

Haha daarachter is het station en ik woon daar 5 minuten vandaan. Lachen! Moet heel eerlijk zijn, vind achterlichten niet eens ZO erg eigenlijk. Brengt mooi wat contrast mee!

Eclipse2G

die deurstrip boven bij de 2 zijdeuren heb ik 2 orginele weet de staat niet maar zo af te halen!
(zijn de gebogen tussen raam en dak)

Brian_raoul

ik vind de koplampen en achterlampen echt een goedkope autostyle uitstraling hebben,het laat de auto er een stuk goedkoper uitzien.
zelf vind ik de uitstraling zoals hier onder erg netjes, de amerikaanse achterlichten.






Uploaded with ImageShack.us


maargoed, heb de auto nu nog niet eens in mijn bezit... je mag wel alvast beetje dromen toch?