Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Grandis en LPG

Filluar nga starbert, Gusht 01, 2012, 07:52:35 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

starbert

Ik ben misschien van plan om mijn Grandis om te laten bouwen naar LPG. Nou weet ik dat er 2 manieren zijn om je gastank onder te brengen: Onder de wagen, op de plek van het reservewiel en in de wagen vlak achter de 3e rij. Bij de eerste optie zit ik te kijken waar ik dan mijn reservewiel laat. Bij de tweede kan ik de derde stoelrij niet meer plat leggen.
Wie heeft hier ervaring mee en wat is eigenlijk de beste optie? Het mooiste zou zijn als er ook een optie is waarbij de tank onder de wagen zit, maar zo dat het reservewiel kan blijven zitten.

Weet iemand een bedrijf die de inbouw kan doen?

Evo driver

Het is een of of situatie. Bij alle auto's die we hebben rijden zit de gastank onder de auto op de plek van het reserve wiel. Wel is aan te raden om er hulpveren onder te zetten. En als je bv op vakantie gaat of een grote rit het wiel mee te nemen en met normaal woon werk verkeer zo een reparatie set me te nemen wordt volgens mij ook meegelverd als je gas inbouwd Wij laten alle auto's waar gas in moet inbouwen bij Rijzicht in katwijk.

gr. remco

starbert

Een collega van mij beweert dat auto's op gas (en vooral grote bakken) 2x zoveel LPG verbruiken als benzine. Is dit zo?
Anders heeft ombouw naar LPG weinig zin.