Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Eclipse GS 2.0 Groen (Te Koop)

Filluar nga kevje, Tetor 18, 2012, 05:29:56 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Buzz Fuzz


kevje

Ik kon gelukkig zo uitstappen, en ja die kerel reed door rood en heel veel drank op, de omstanders konden het zelfs ruiken  :-\ Hij raakte me vol rechts achter en de neus van de eclipse stond richting het water, kan ook niet zo bar veel sturen in de modder  :P



Eclipse2G


kevje

Citim nga: Eclipse2G ne Janar 29, 2013, 09:09:11 MD
zonde man sterkte ermee!

Dank je! Nu de adrenaline uitgewerkt is voel ik me wel wat gammel, maar hopelijk komt alles goed. Was gister ook nog naar de schade gaan kijken, ik denk zelf total loss. Water schade aan de rechterkant, en links achter stond de velg flink scheef door de impact met een hoge stoeprand. RIP Eclipse dan maar hehe.

KissMyExhaust

Citim nga: kevje ne Janar 29, 2013, 03:54:04 MD
Ik kon gelukkig zo uitstappen, en ja die kerel reed door rood en heel veel drank op, de omstanders konden het zelfs ruiken  :-\ Hij raakte me vol rechts achter en de neus van de eclipse stond richting het water, kan ook niet zo bar veel sturen in de modder  :P


Damn, ben je mooi klaar mee..
Hoop dat die gast lekker op de blaren mag gaan zitten.

DJ-Imperfect

gelukkig heb jij zelf niks!
buiten je auto dan, hopelijk gaat die gast veel dokken

sibreneclipse2G

#21
Hee man wat ga je met je wagen doen? maken? Ik zoek nog sensoren voor mijn 420a en heelveel moter onderdelen.

sibreneclipse2G

Wel naar voor je man!!!!  ook zonde van de auto,,.. 

4Koen63

Maar je auto is dus totall verklaard denk je maar hij staat nog wel steeds op marktplaats..?

kevje

Citim nga: 4Koen63 ne Shkurt 03, 2013, 10:53:04 MD
Maar je auto is dus totall verklaard denk je maar hij staat nog wel steeds op marktplaats..?

Goed dat je het ff aangeeft, scheelt ook weer die 10 euro per week ofzo :P

Dat figuur die dus de auto moet nakijken komt later pas, staat nu bij een schadebedrijf. Maar ja, scheve velg linksachter, aardig wat blikschade en waterschade rechts/rechts-voor. Do the math ^^

4Koen63

Citim nga: kevje ne Shkurt 04, 2013, 07:02:14 MD
Goed dat je het ff aangeeft, scheelt ook weer die 10 euro per week ofzo :P



Haha dat is dan 5 euro per week voor mij haha XD

kevje

Dus totalloss verklaard. Veel weet ik nog niet van de gang van zaken, behalve dat een sloop bedrijf hem gaat kopen. Zodra ik iets meer weet, waar hij heen gaat dan laat ik het wel ff weten.

Brian_raoul

vast geen sloopbedrijf in Spijkenisse  ::) >:( .


succes en ben bang dat je er weinig geld aan over houd, balen.

kevje

Een bedrijf genaamd Loman heeft het wrak opgekocht. Volgens mij zit dat in Koedijk, maar kan geen website vinden.