Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Eclipse GS 2.0 Groen (Te Koop)

Filluar nga kevje, Tetor 18, 2012, 05:29:56 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

kevje

Hey hey,

Ik ben al een tijdje lid van het forum dus nu toch maar even voorstellen (ook omdat het moet ivm verkoop :P )
Ik ben Kevin Heijnen, 25, en heb al een jaartje een Eclipse GS. Het is mijn eerste auto, ik moest en zou een unieke auto hebben toendertijd. Hij stond een lange tijd stil in Amersfoort bij I&DA Auto's. Uiteindelijk toch maar gekocht ondanks dat er echt veel aan moest gebeuren (stom stom). De koppeling was af, sensoren kapot, remmen en pads af, elektronica een rommel, roest plekjes. Goed, nu een jaar verder heb ik zoveel mogelijk (laten) repareren, beginnend bij de meest essentiele onderdelen. Koppeling vervangen, bougies en kabels, rem pads voor, ecu checkup en sensor vervangen, elektronica laten nakijken en opgeschoond etcetc.
Maaaaar, helaas is nu toch de tijd aangebroken dat het geld op is en ik zou graag willen zien dat hij een nieuwe eigenaar krijgt die hem niet gaat afrijden :P
Ik heb altijd plezier aan de auto gehad, ziet er natuurlijk baas uit, interieur is ook lekker comfortabel en ruimtelijk zolang er niemand achterin komt te zitten  8)
Als ik in de toekomst geld teveel heb en ik kan een nette GSX vinden dan zal ik zeker terug keren naar Mitsu, maar aangezien ik nu geen baan heb maar wel rekeningen, is er maar 1 optie  :(
Hij staat al enkele weken op marktplaats en speurders; http://auto.marktplaats.nl/mitsubishi/595092382-mitsubishi-eclipse-2-0-gsi-1995-groen-140-565-km.html
Als iemand vragen heeft over iets, let me know! Ik vind het overgens een superforum hier, klein maar vriendelijk en behulpzaam :)

4Koen63

Hey Kevin :D


Mooi autootje, ik had de advertentie al vaker zien staan. Auto ziet er vrij netjes uit op de foto's.
Jammer dat je 'm alweer weg doet maar als ik je verhaal moet geloven komt er een waardig opvolger!


Mooi dat je ervoor hebt gezorgd dat de auto weer fatsoenlijk de straat opkan ;)


Wellicht "tot ziens" met je GSX! ;D


Greets Koen

sibreneclipse2G

He Kevin,


Jammer man. Is deze toevallig uitgevoerd met 420a blok??

kevje

Citim nga: sibreneclipse2G ne Tetor 18, 2012, 08:09:41 MD
He Kevin,


Jammer man. Is deze toevallig uitgevoerd met 420a blok??

Yep, 420a zoals in alle GS modellen. GS-T, Spyder, en GSX hebben de 4g63 turbo volgens mij :)

Eclipse2G

Of een europese gs heeft 4g63 zoals mijne ;) succes met de verkoop!!!

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

kevje

Citim nga: Eclipse2G ne Tetor 18, 2012, 10:07:41 MD
Of een europese gs heeft 4g63 zoals mijne ;) succes met de verkoop!!!

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Hah, je hebt gelijk. Had nog maar eens de Wiki pagina gelezen haha. Maar ik denk dat het een 420a is.

StaRific

Heel mooi autootje, mooi kleurtje ook. Jammer genoeg heb ik al een eclipse. Dus wens je succes met de verkoop!

kevje

Nog een X in prijs gezakt, hij moet toch weg op 1 of andere manier :P

kevje

En één laatste keer gezakt, 2795 eur.

Beter gaat hij snel weg want geld om de wegenbelasting te betalen is er eigenlijk niet haha

StaRific

Sorry man, als ik de mijne nu niet had had ik hem gekocht.

Zonde dat die prijs toch zo ver zakt. Iig nog succes met de verkoop!

kevje

Tja, Lastige economie nu heh. M'n broertje had een tijdje geleden een Volvo T5 dacht ik, die kostte hem iets te veel en moest ook weg... verre van de aanschaf prijs  ::)

kevje

Klein update'je. Auto is niet meer te koop, aangezien hij waarschijnlijk total loss verklaard gaat worden. Shit happens ^^

http://www.dichtbij.nl/groot-alkmaar/112/artikel/2613809/ernstig-ongeval-op-kruising-westtangent-%E2%80%93-zuidtangent.aspx

StaRific

Zonde van de auto! Hoe gebeurde het?

4Koen63

Ik neem aan dat de tegenpartij waarschijnlijk met drank op achter het stuur zat?

KissMyExhaust

Reed jij door rood of die ander?
Hopelijk was jij niet degene die door de brandweer eruit gehaald moest worden.


Been there, Done that. Sucks ass.