Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga DanielD, Korrik 06, 2012, 12:11:30 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Chaoth

ZO'n bumper is echt not done inderdaad.. Steekt veel te ver naar buiten, waardoor de lijnen van de neus verloren gaan...

Eclipse2G

Dan moet je een orginele facelift bumper pakken of buddyclub bumper check showoffimports.nl voor de buddyclub bumper

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

DanielD

Die buddyclub kan ik idd via hun bestellen maar dan moet ik de complete bodykit kopen, ja ben gekke henkie niet.(en 3 maanden wachten)
Ze hebben hem eerst verkocht via een ander bedrijf (die ze zelf maakte of zoiets) maar dat mag niet meer en nu verkopen ze een soort van opvolger van de buddyclub maar dat is dus degene die er nu onder zit.
Deze info gaven ze me bij showoffimports dus ik ga nog even verder kijken of ik hem via Engeland kan krijgen.

Eclipse2G

Alleen volledig raar! En fulcartuning ofzo? Zijn genoeg sites! Kijk wel uit je hebt de pre-facelift!
Als je een facelift bumper koopt heb je ook andere koplampen nodig

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

DanielD

Full car tuning heeft hem ook alleen ik vind de levertijd zo lang, hoezo ongeduldig hahaha.
Maar bedankt voor de tip

Eclipse2G

Ja met dat soort spul is altijd levertijd!!
Maar ik zeg kwaliteit is het belangrijkst als het niet past heb je een groter probleem...

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

DanielD


DanielD

Nou heb ik een bumper gevonden in de UK die kost 325 € en 45€ verzend kosten ik neem aan dat ik dan ook nog invoer rechten moet betalen!

Die hebben het op voorraad en kan binnen 5 werkdagen worden verzonden .is een optie maar ben dan wel weer een heel stuk duurder uit :( het is het een of het ander

Eclipse2G

En je weet die pasvorm niet, risico met versturen...
Je moet toch zelf kiezen ;)

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

StoneColt

Binnen de EU invoerrechten? kan me vergissen.. maar volgens mij niet.

DanielD

Heb net bericht terug vanuit UK en die gebruiken dus ook de foto die iedereen gebruik om deze replica bumper te verkopen (het is niet eens de zelfde)
Ik vind dit achterlijk , stel ik verkoop een Ferrari en uitijndelijk krijg je een fiat daar trap je toch niet in

Als je een voorbeeld zie van een bumper in een web shop dan mag iedereen er toch vanuit gaan dat het dan toch over die bumper gaat ,

Ook in Engeland gebruiken ze een foto die totaal niet overeen komt met de werkelijkheid :/



DanielD

 :-[ ben dan toch verplicht om deze aan te passen

Chaoth

Ja, dat is dan mooi klote als je dat ding dan thuisgestuurd krijgt.. :/