Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even Voorstellen

Filluar nga Den_B(.(.)bSter, Qershor 23, 2012, 09:12:08 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Den_B(.(.)bSter

Geachte Forumleden/Gasten,

Bij deze probeer ik mezelf even deftig voor te stellen.
Ik ben Tom 20 ( in augustus 21) afkomstig van Beerse, België. Reed tot zopas met de auto's van thuis eerst een mitsubishi Colt Cz3 code red en daarna een Mitsubishi Grandis 2.0 Did waar ik nu nog dagelijks mee naar het werk rijd.

Na bijna 3 jaar met da auto's van thuis te rijden vond ik het wel tijd om voor mezelf even een mooie " daily " te kopen en dat is een Mitsubishi Eclipse 2.0 GS geworden van het bouwjaar 1998.

Wat over de auto,
staat een nieuwe schroefkit op KW Variant 3 inox-line, heel het interieur ( op het plafond na ) is eruit geweest en de bodem is bekleed met dynamat.
Voor de rest is hij volledig standaard, heb er nog een nieuwe set angel eyes voorlichtene en led achterlichten bijgekregen als ook een racespoiler zoals die van The Fast and The Furious 2001 (1) Eclipse.

Foto's volgen, heb hem nog niet was afgekeurd op een rubber van de voorophanging welke door de verkoper nog in orde gemaakt gaat worden en dan herkeurd.
Nu dus in blije verwachting tot ik haar heb ;)

Mezelf aangemeld om informatie te vinden omtrent welke olie erop moet etc...
al heel mijn leven fan van japanse wagens heb naast de Eclipse nog een Nissan Skyline R33 GTST, ouders rijden ook al heel hun leven met Mitsubishi dus zat er van kleins af al wel in.
Momenteel rijden men ouders met een Grandis 2.0 DID gechipt 163pk en 400nm koppel ( weet niet of koppel wel correct is) en een Asx 1.8 DID (115pk versie )

Hoop bij deze mezelf goed voorgesteld te hebben moesten er vragen zijn hoor ik het wel,

Groetjes !