Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen; 1997 Reclipse

Filluar nga Reclipse, Shkurt 29, 2012, 07:47:37 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Aozora

Had gister nog mijn luchtfilter vervangen, niet zo moeilijk maar wat een kanon gaat er in! Was toch wel lastig om hem langs de radiator slangen te wurmen! :p

Eclipse2G

Andere auto ;)

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

sibreneclipse2G


Citim nga: Reclipse ne Mars 04, 2012, 08:45:13 MD
Hoe meer ik er over lees, hoe meer ik denk dat dit veel te hoog gegrepen is voor mij.
ik ben namelijk helemaal geen automonteur, weliswaar 1,5 jaar in een garage rondgelopen, dus op zich  weet ik wel wat alles doet (en kan ik jullie verhalen ook goed volgen). Soms ook wel een (klein) beetje meegeholpen in die garage, maar echt sleutelen kan ik niet. Ik kreeg gister niet eens de luchtfilter los!  :(  En daar komen goed gereedschap en een plaats om te werken dan nog bij  :-\


Nou zou ik dit wel heel graag willen leren, is daar een mogelijkheid voor, behalve een beroepsopleiding autotechniek? Het lijkt me echt een super voldoening geven om een auto te hebben die je helemaal naar eigen wens hebt aangepast (dat is misschien nog wel meer lol dan gewoon een vette bak). Maar ja, dat lijkt voor mij echt heel ver weg.










Joh ik zit in hetzelfde schuitje. Daarom alleen al ben ik lid van het forum. Voor veel technische vragen etc en het leuke contact met mede eigenaren 8)


Maar voor sommige dingen heb je of geld of kennis en handige handen nodig.


Heb je trouwens een leuke foto van je bolide? ben wel erg benieuwd. Het is ook wel een traditie hier zodra je nieuw bent en je hebt een mitsubishi, even foto's te plaatsen. Mits je weet hoe het moet??? Het is niet moeilijk hoor. Bij forum vragen staat een goede link.  ;)





Reclipse




Nou dit is hem dan, beetje onduidelijke foto maar goed. Hij is rood, net als de 2G van iedereen hier, geloof ik.  :P


Schaamteloze mededeling; De station op de voorgrond is te koop, met nieuwe APK tot april 2013!


Zijn jullie trouwens bekend met de filmpjes van ene Jafro van YouTube?

Prowler

Citim nga: Nfx ne Shkurt 29, 2012, 11:24:41 MD
FTO blok is ook niet geweldig, is een leuk blok maar een eclipse is te zwaar voor een high-rev blok.


Wut? FTO blok niet geweldig  :'( ? Ik doe alsof ik dat even niet heb gehoord :P.


Hoe dan ook, van harte welkom op het forum :D




Eclipse2G

Citim nga: Prowler ne Mars 06, 2012, 08:01:56 MD

Wut? FTO blok niet geweldig  :'( ? Ik doe alsof ik dat even niet heb gehoord :P.


Hoe dan ook, van harte welkom op het forum :D

Voor een eclipse die is te zwaar moet een koppelrijker blok hebben
Niet rendabel bij fto is dat wat anders ;) lichtgewichtje haha

Sent from my LG-P990 using Tapatalk