Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

G-Rome and his 3000GT TT...

Filluar nga _G_rome, Janar 20, 2012, 12:21:06 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eclipse2G

Citim nga: _G_rome ne Maj 23, 2012, 11:23:09 MD
Je klinkt net zoals mijn vriendin  ;D  Ik hou van de single exhaust. Die zal een beetje schuin gelast worden zodat de pot goed zichtbaar zal zijn. Een beetje assymetrie kan geen kwaad  ;)

ik ook gewoon 1 mooie jappot! en een flinke

Buzz Fuzz

Deze uitlaat heb ik ook op mijn Galant..

Lekker groot en wat een heerlijke sound komt eruit zeg!

Toch zou ik gaan voor 2 stuks..

Louwie

dat is me wel een monster potje zeg :o

_G_rome


_G_rome

Enkele pics...
Werken aan de remmen:


Bandjes geverfd:

Foto op de oprit van een klant waar ik heb aangelegd:

sibreneclipse2G


_G_rome

Kleine update:
fuelpump (E85) DEATSCHWERK van 300L/H.




Evo driver

Ziet er goed uit alleen die verf op die banden ..... Maar ben benieuwd wat voor cijfers je te voren toverd !

_G_rome

Eerst alle onderdelen kopen die ik nodig heb, dan éénmalig mappen, en dan kan ik je cijfers geven ;)
Ik heb nog een FMIC, een radiator en andere koppeling nodig. Ik schat dat ik tegen oktober alles kan plaatsen en mappen.

En ja de banden...je bent pro, of contra. Ik heb al veel verschillende reacties over gekregen. Ik vind het zelf wel racy, en ik vind het dat het een leuk effect heeft wanneer je rijd.
Ik vind het wel raar om zo'n reactie te krijgen van iemand waar de auto vol stickers hangt. Moest ik mijn evo 2 nog hebben, dan had ik die ook volledig bestickerd denk ik ^^


Greetz mate!
Citim nga: Evo driver ne Gusht 10, 2012, 12:11:59 PD
Ziet er goed uit alleen die verf op die banden ..... Maar ben benieuwd wat voor cijfers je te voren toverd !

Evo driver

Daarom gaan ook mijn stickers er weer af :D was maar mijn mening hoor het is en blijft jouw auto en als jij het mooi vind moet je het gewoon doen ! :D

_G_rome

Vandaag is pakjes dag ^^

Zondag plaatsen we de nieuwe EBC schijven en Ferodo DS2500 blokken


_G_rome

Ingeschreven voor de Streetgasm 2000 Challenge 2013!!
Ik ben wel nog op zoek naar een co-driver... ;)

4Koen63

Co-driver... Waar kan ik me opgeven? :D
Haha wie weet..

_G_rome

De GT is al een hele week in de garage na pech. Tot nu toe zijn de ondervindingen van de garage dat er in cylinder 1-10 bar druk is (zoals het moet zijn), in cylinder 2-5bar druk, in cylinder 3-0 bar druk...
De 3 andere cylinders zijn nog niet gecheckt. Op de bougie van 1 van de drie eerste cylinders, was de kop ervan ingeduwd.Ze hebben de wagen ook aan de computer gehangen, en er was maar 1 foutmelding vanwege de luchtfilter(dat niet standaard is => K&N). Oorzaak is nog niet bekend. Mijn wagen draaide goed tot het ineens "op 3 poten" begon te draaien en uiteindelijk stilvalt.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Dat gaat weeral wat kosten vrees ik... :s

Evo driver

ik dnek dat er een koppakking uit ligt of dat je verbrande kleppen hebt.