Auteur Topic: G-Rome and his 3000GT TT...  (gelezen 28225 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eclipse2G

  • Gast
Re: G-Rome and his 3000GT TT...
« Reactie #45 Gepost op: mei 25, 2012, 11:43:23 pm »
Je klinkt net zoals mijn vriendin  ;D  Ik hou van de single exhaust. Die zal een beetje schuin gelast worden zodat de pot goed zichtbaar zal zijn. Een beetje assymetrie kan geen kwaad  ;)

ik ook gewoon 1 mooie jappot! en een flinke

Buzz Fuzz

  • Gast
Re: G-Rome and his 3000GT TT...
« Reactie #46 Gepost op: mei 29, 2012, 12:53:47 pm »
Deze uitlaat heb ik ook op mijn Galant..
 
Lekker groot en wat een heerlijke sound komt eruit zeg!
 
Toch zou ik gaan voor 2 stuks..

Louwie

  • Gast
Re: G-Rome and his 3000GT TT...
« Reactie #47 Gepost op: mei 29, 2012, 04:25:12 pm »
dat is me wel een monster potje zeg :o

_G_rome

  • Gast
Re: G-Rome and his 3000GT TT...
« Reactie #48 Gepost op: juli 20, 2012, 07:17:13 pm »


Yeah right!  ::)

_G_rome

  • Gast
Re: G-Rome and his 3000GT TT...
« Reactie #49 Gepost op: augustus 02, 2012, 10:33:48 pm »
Enkele pics...
Werken aan de remmen:


Bandjes geverfd:

Foto op de oprit van een klant waar ik heb aangelegd:

sibreneclipse2G

  • Gast
Re: G-Rome and his 3000GT TT...
« Reactie #50 Gepost op: augustus 03, 2012, 07:36:17 pm »
Nice!!! I love 3000gt  8)

_G_rome

  • Gast
Re: G-Rome and his 3000GT TT...
« Reactie #51 Gepost op: augustus 08, 2012, 08:19:53 pm »
Kleine update:
fuelpump (E85) DEATSCHWERK van 300L/H.




Evo driver

  • Gast
Re: G-Rome and his 3000GT TT...
« Reactie #52 Gepost op: augustus 10, 2012, 12:11:59 am »
Ziet er goed uit alleen die verf op die banden ..... Maar ben benieuwd wat voor cijfers je te voren toverd !

_G_rome

  • Gast
Re: G-Rome and his 3000GT TT...
« Reactie #53 Gepost op: augustus 10, 2012, 07:48:46 pm »
Eerst alle onderdelen kopen die ik nodig heb, dan éénmalig mappen, en dan kan ik je cijfers geven ;)
Ik heb nog een FMIC, een radiator en andere koppeling nodig. Ik schat dat ik tegen oktober alles kan plaatsen en mappen.
 
En ja de banden...je bent pro, of contra. Ik heb al veel verschillende reacties over gekregen. Ik vind het zelf wel racy, en ik vind het dat het een leuk effect heeft wanneer je rijd.
Ik vind het wel raar om zo'n reactie te krijgen van iemand waar de auto vol stickers hangt. Moest ik mijn evo 2 nog hebben, dan had ik die ook volledig bestickerd denk ik ^^
 
 
Greetz mate!
Ziet er goed uit alleen die verf op die banden ..... Maar ben benieuwd wat voor cijfers je te voren toverd !

Evo driver

  • Gast
Re: G-Rome and his 3000GT TT...
« Reactie #54 Gepost op: augustus 12, 2012, 12:04:17 am »
Daarom gaan ook mijn stickers er weer af :D was maar mijn mening hoor het is en blijft jouw auto en als jij het mooi vind moet je het gewoon doen ! :D

_G_rome

  • Gast
Re: G-Rome and his 3000GT TT...
« Reactie #55 Gepost op: augustus 17, 2012, 09:07:14 pm »
Vandaag is pakjes dag ^^

Zondag plaatsen we de nieuwe EBC schijven en Ferodo DS2500 blokken


_G_rome

  • Gast
Re: G-Rome and his 3000GT TT...
« Reactie #56 Gepost op: september 20, 2012, 12:42:57 pm »
Ingeschreven voor de Streetgasm 2000 Challenge 2013!!
Ik ben wel nog op zoek naar een co-driver... ;)

Offline 4Koen63

  • Officieel Clublid
  • Harde kern Forumlid
  • *******
  • Berichten: 2347
  • Geslacht: Man
  • Autotype: Seat Cordoba Vario 1.9 TDi
  • Jaartal: 1999
Re: G-Rome and his 3000GT TT...
« Reactie #57 Gepost op: september 20, 2012, 12:49:30 pm »
Co-driver... Waar kan ik me opgeven? :D
Haha wie weet..
Work in progress:

Eagle Talon (1Gb DSM, 1993)

Previous Mitsubishi's:

Eclipse 1G (1992)
Galant 8G GDI GLS (2000)
Carisma 1.8 GDI (1999)
Colt CA5A 1.8 GTi-16v (1995)
Eclipse 1G Targa (1993)
Eclipse 1G (1994)

Nürburgring lapcounter: 13

_G_rome

  • Gast
Re: G-Rome and his 3000GT TT...
« Reactie #58 Gepost op: oktober 08, 2012, 10:06:58 pm »
De GT is al een hele week in de garage na pech. Tot nu toe zijn de ondervindingen van de garage dat er in cylinder 1-10 bar druk is (zoals het moet zijn), in cylinder 2-5bar druk, in cylinder 3-0 bar druk...
 De 3 andere cylinders zijn nog niet gecheckt. Op de bougie van 1 van de drie eerste cylinders, was de kop ervan ingeduwd.Ze hebben de wagen ook aan de computer gehangen, en er was maar 1 foutmelding vanwege de luchtfilter(dat niet standaard is => K&N). Oorzaak is nog niet bekend. Mijn wagen draaide goed tot het ineens "op 3 poten" begon te draaien en uiteindelijk stilvalt.
 Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
 Dat gaat weeral wat kosten vrees ik... :s

Evo driver

  • Gast
Re: G-Rome and his 3000GT TT...
« Reactie #59 Gepost op: oktober 13, 2012, 04:10:48 pm »
ik dnek dat er een koppakking uit ligt of dat je verbrande kleppen hebt.