Hallo iedereen, ik ben Jerome, 28 jaar en van regio Lier (B).
Ik ben een grote autoliefhebber, ondermeer van Mitsubishi. En bij gebrek aan een deftige Belgische forum, kom ik me hier even aanmelden.
Ik herken op eerste zicht al wat volk van het L.E.C.-forum. Dus, ik denk dat ik me hier snel ga thuis voelen ;)
Let's talk about the cars now.
Ik heb al verschillende sportwagen gehad. O.a. 2 x Honda Delsol, Audi S3, Mitsubishi Lancer EVO 2 GSR en nu rijd ik met een Mitsubishi 3000 GT Twinturbo rond (mijn droomwagen!!)
Hierbij enkele pics van mijn (ex) wagens :
Mijn eerste Delsol (ESI) samen met Bart zijn Eclipse (Foto uit de oude doos!!)

Mijn 2de Delsol (VTI)

Audi S3 Turbo Quattro:

Mitsubishi Lancer EVO II GSR:

En nu De 3000GT:
Klaar om te gaan cruisen in de Ardennen (3000GT TT, Silvia S15 T, Supra TT en RX-7 TT)

The engine: 3.0L V6 Twinturbo:
Er zijn kleine plannen met de GT, maar niks groots. Ik zoek een B.O.V., FMIC, uitlaatlijn, C.A.I., Boostcontroller, enz... te plaatsen. Dan Laten mappen.
Andere wielen en wat carbon ( motorkap, lip, diffusor) plaatsen. Misshien komt er ook een GTO front op (JAP version).
Een deel van het materiaal heb ik al liggen, maar ik zoek eerst al mijn motorische benodigdheden te kopen, en dan 1 x opnieuw mappen.
Soon more info ;)
Greetz and feel free to leave something behind!
P.S.: Langs deze weg hoop ik ook mede 3000GT eigenaren te vinden over Nederland en Belgïe. (Zoals "Medic one" vanop het 3000gt/GTO UK forum...)
Cheers!!