Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen - Koen, Eclipse 1G (1994)

Filluar nga 4Koen63, Nentor 28, 2011, 04:35:31 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

4Koen63

Goeiendagschotel wat een teringbende! Hahah  :o


Nice FTO heb je, is de GPX ook met 6A12 MIVEC? *kwijl*

Aozora

Hallo Koen,

Zeer mooie Eclipse, bijna hetzelfde als de mijne..  :D
Ik had 2 roestplekjes boven op de randen van de deuren, deze heb ik zelf gestraald,
bijgewerkt en weer netjes gespoten. Toen ik de mijne kocht zaten er helaas al andere
velgen op en is de mijne verlaagd met koni's..
Zorg ervoor dat de jouwe zo origineel mogelijk blijft, dan is de Eclipse het mooiste!  :P

Aozora


4Koen63

Hee Jimmy, bedankt!
Jij ook een hele nette Eclipse! ;)


Mijn roestplekje, rechtsvoor bij de dorpel wordt na de winter pas weggewerkt.
Heb voorlopig de plek waardoor het regenwater precies bij de roest kwam dichtgewerkt met zwarte kit :P
Is de jouwe alleen verlaagd met de veren? Ik heb nog gele Koni schokdempers liggen (zie mijn andere advertentie in het 'te koop' gedeelte van het forum ;)
Op de al genoemde dingetjes blijftie ook origineel, zo issie idd het mooiste!  ;D

4Koen63

Zojuist even naar de Praxis geweest,
even een spuitbusje rode, zilvere en zwarte verf gehaald.


Even luchtfilterhuis overspuiten, de afscherming van het uitlaatspruitstuk, mijn ruitenwissertjes even nieuw zwart maken, en dat stuk plastic tussen de motorkap en de voorruit waar de ruitenwissers aanvast zitten. (Dit wordt allemaal zwart natuurlijk)


Verder ga ik met de rood en zilver proberen mijn kleppendeksel een beetje op te frunniken,
origineel is zilver met rode letters en ik wil het eigelijk andersom gaan doen (ik heb een zwak voor rooie kleppendeksels :-[ )  ;D

Aozora

Heb je wel hittebestendige verf gekocht? Ik heb bij veel Civic's gezien dat
na een tijdje de rode verf er af bladert door de warmte van het blok.. ;)

Chaoth

Afscherming van uitlaatspruitstuk zou ik neit doen.. dat gaat stinken (ervaring :P)

4Koen63

De lak is hittebestendig tot 80 graden... Denk dat het kleppendeksel toch wel wat warmer wordt, niet? :P
Luchtfilterhuis moet dan wel lukken, en als je zegt dat die afscherming van het uitlaatspruitstuk gaat stinken doe ik dat liever niet :P

Prowler

Citim nga: 4Koen63 ne Nentor 29, 2011, 03:47:54 MD
Goeiendagschotel wat een teringbende! Hahah  :o


Nice FTO heb je, is de GPX ook met 6A12 MIVEC? *kwijl*


Jupz  8)  Nothin' beats the MIVEC roarrrrrr  8) 8)


Maar hier in alphen staat ook een 1G Eclipse (wel rood).. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik er wel even ben gestopt met de fiets :).
Blijven mooie auto's en veel heb ik er niet van gezien :)

4Koen63

Ik heb er sinds ik de mijne heb ook nog geen gezien.
Hiervoor ongeveer, voor zover ik me kan heugen 3 of 4 (2 rooie en een donkergroene).
Nice FTO, ik wil je engine!  :o

Aozora

Ik zie ook nooit een andere Eclipse rijden, maar ik zie wel andere mensen naar de mijne kijken.. :P
Houdt onze Eclipse ook wel een beetje exclusief!

4Koen63

Haha, inderdaad, aan aandacht zeker geen tekort!
Een paar vriendjes van mijn kleine broertje dachten dattie 300 kon hahaha  :P
Zelf geniet ik er ook met volle teuge van, vooral het geluid is mjammie :o

Aozora

Haha de 220 moetie wel kunnen halen denk ik. De roffel tijdens het optrekken klinkt zeker lekker,
maar toch klonk mijn vorige auto (Honda Civic Silverstone) ook wel lekker in de toeren. Die kon zo
lekker janken! Toch ben ik zeer blij dat ik hem heb ingeruild voor de Eclipse!  ;D


4Koen63

Ik heb er laatst 225 meegereden (op de teller, dat wel) en had nog 800 toeren over.
Maar zodra je 'm rond de 200 in z'n 5 zet is de koek toch wel op.

Aozora

Dan komen die 220 beloofde echte kilometers wel aardig in de buurt en dat voor
een auto van 17 jaar oud.. ;)