Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Aloha

Filluar nga Kajin, Nentor 24, 2011, 11:29:24 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Kajin

Hey Allemaal,

Sinds kort heb ik een Witte Eclipse Schakelbak uit 1993, 4G63.
tis mn eerste auto en ben er natuurlijk hartstikke blij mee,

Maar.    heb ook de mogelijkheid om een Amerikaanse 1G 4G63 met kapotte Automaat te kopen voor weinig.
De plan is om deze te stallen, en de goeie onderdelen eraf te halen en door te verkopen. voordat de auto geheel op de sloop beland.

heeft er iemand nog wat nodig?

(achterklep gasveren en Velgen zijn al door mijzelf in gebruik genomen)

Bericht wordt ook in de Te Koop sectie aangeboden, maar wou hier even de boel eerst kwijt.

Met Vriendelijke Groet,

Matt

PS EvoDave, bedankt voor de link!




Azrael

#1
Ten eerste, gefeliciteerd met je aankoop! en welkom op dit forum! en foto's!!!!

Jazeker, ik heb zeer veel nodig en de kans is groot dat ik het nieteens allemaal in een keer uit het hoofd doorgeef maar hier is een poging:

-Raamschakelaar rechts
-raamschakelaar paneel rechts
-Raamschakelaar links
-Electrische spiegel verstellingsschakelaar
-linker deur paneel [ antraciet]
-klemmetjes van de achterbak bekleding
-spiegelglas links
-deurrubber links evt rechts

Als je wat meer gegevens van die Amerikaanse Eclipse kunt geven zoals de kilometerstand, het type blok en de kleur dan kan ik nog even verder kijken.
Zit er namelijk ook aan te denken een blok voor een Eclipse te kopen, daar wat leuke spullen in te duwen en hem dan switchen met mijn huidige.

Kajin

het is een Zwarte 4G63 non-Turbo

KM-Stand is 140000 MIJL

-Raamschakelaar rechts                                                    Is aanwezig nog niet getest
-raamschakelaar paneel rechts                                         Helaas nodig voor mijn Eclipse
-Raamschakelaar links                                                       Is Aanwezig getest en is goed
-Electrische spiegel verstellingsschakelaar                        Is Aanwezig maar niet zeker of die het doet, spiegels bewogen niet
-linker deur paneel [ antraciet]                                          Is Aanwezig, enkele "extra" schroefjes, zal fotos nemen
-klemmetjes van de achterbak bekleding                          Is Aanwezig
-spiegelglas links                                                               Is Aanwezig, maar niet knap.. zal kijken voor foto's

Misschien handig om een keer te komen bekijken?

Ik zit in om en nabij Hoorn, Noord Holland, PM me anders maar voor Details.

Groetjes Matt

Azrael

#3
Een uur rijden, wat gaan die dingen me kosten denk je?

Edit: vervolgen in het te koop topic?!

Kajin


Azrael

#5
Niet .  .  .

Edit: sorry, lag aan het cache van mijn mobiel denk ik, heb hem nu.

Azrael

Heb het op het moment retedruk, maar ik bel je deze week wel, waarschijnlijk morgen. heb ook nog het deurrubber links nodig, en rechts kan denk ook geen kwaad.