Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Jeff26 stelt zich even voor.

Filluar nga Jeff26, Gusht 29, 2011, 05:21:22 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Jeff26

Hallo leden van MOC.
Ik zal me even voorstellen aangezien ik compleet nieuw ben hier, ik ben Jeffrey, 27 jaar en woonachtend in Roermond. Ik ben werkzaam als operator bij Rockwool B.v Roermond, en ben eigenlijk op deze site terrecht gekomen aangezien ik meer te weten wil komen over de Mitsubishi.
Zelf rij ik momenteel sinds begin dit jaar een Fiat Punto 1.4 16v van bouwjaar 2006, alleen daarvoor heb ik Subaru gereden, alleen deze weg moeten doen i.v.m de kosten qwa onderhoud en dergelijke, daarom gekozen voor de fiat. Nu heb ik een paar keer op JAF evo's in actie gezien en om eerlijk te zijn ben ik best wel verkocht met name de Evo 5 of 6. Ook sinds kort erachter gekomen dat er in Roermond een witte evo rondrijdt en ik vind deze versie echt super vet. Leuke vind ik dat ze rechts gestuurd zijn en dat je er bijna geen ziet rijden hier in limburg terwijl je bijvoorbeeld tig subaru's tegen komt. Ook heb ik het idee dat de Subaru meer kost als een evo aangezien op internet bijna geen enkele evo wordt aangeboden terwijl je van subaru behoorlijk veel wagens van te koop ziet staan.
Nu ben ik dus eigenlijk hier om dus meer te weten te komen van een Evo 5 of 6. Qwa techniek zijn ze beter als subaru ? qwa kosten en dergelijke van onderhoud en hoe lang kan je met een evo rijden voordat er behoorlijk wat reparaties aankomen of zijn deze wagens gewoon oersterk ?. Waar moet ik op letten bij aankoop van zon auto aangezien er diverse importbedrijven zijn zoals japimports en Sw performance. Mijn zorg eigenlijk is dat ik een auto wil hebben wat ik jaren mee vooruit kan en dan het liefste een evo 5 of 6 aangezien dit altijd een droomwagen is geweest voor mij, en ik deze ook graag wil gaan halen alleen dus een aantal zaken zijn die ik nog wil weten, ik heb namelijk tot nu toe buiten de fiat altijd pech gehad met autos en als  ik een evo ga halen wil ik er ook zeker van zijn dat ik niet binnen een jaar veel problemen ga krijgen, vandaar dat ik me even heb aangemeld om info te verzamelen en als ik er een heb natuurlijk ook lid te worden van de club.

Alvast bedankt.

Gr Jeffrey

Space Star 1.6


Evo driver

Welkom jeffrey

Allereerst het brandstof verbruik is vrij hoog met de evo's maar dat zal je bij de subaru's ook wel hebben gehad. Op zich zijn de evo's probleem loze auto's alleen moet je mazzel hebben hoe de vorige eigenaar (s) er mee omgegaan zijn. Als je een import auto neemt zorg er voor dat de auto tegen roest behandeld wordt want deze zijn gewoon kaal aan de onderkant. En vooral als ze uit de UK komen. Scheeld je wel weer een berg geld kwa keuring in nederland.

Voor de rest de AYC pompen aan de achterzijde kunnen herrie gaan maken dan ben je aan de beurt of je haald de zekering er uit dan heb je een gewoon diff. Kan voor de rest geen kwaad alleen is het zonde dat je het systeem niet kunt gebruiken want dat scheeld wel als je een beetje aan het knallen bent.

Ook kunnen de draagarmen aan de achterzijde bij de fusé kogels scheuren dat is een kwaal dus daar moet je wel op letten of diegene die hem gaat importeren.

Je kunt je ook aanmelden op diverse evo forums zoals het MLR (engels) www.lancerregister.com of het www.lancerevoclub.org

Suc6 met je zoektocht

gr. remco

Jeff26

Hey dankje wel voor de reacties tot nu toe. Wat betreeft het brandstofverbruik zat de subaru op ongeveer 1 op 10 neem aan dat de evo toch ook rond dit getal zit toch. Ik heb namelijk een evo op het oog die staat bij japimports in losser met een gereviseerd motorblok betreft een evo 4 alleen hoor ik en lees is over dit bedrijf toch meer minder goede reacties als goede. De wagen kost daar 6250 euro in ieder geval. Maar liefste kijk ik verder voor een redelijk standaard evo waar nog niet aan gesleuteld is, zoeen staat bij sw performance daar heeft een goede vriend zijn skyline gehaald. Maar qwa verbruik als je redelijk normaal rijdt zal hij toch ook wel 1 op 10 rijden toch of moet ik dan meer gaan denken richting de skyline met 1 op 7 haha. Zover ik weet als je normaal rijdt zal het verbruik toch meevallen of zie ik dit verkeerd, ach ja zowizo als je vooor een evo kiest zul je dat moeten accepteren. Maar je hebt er dan wel plezier van.

Gr jeffrey

Evo driver

Dan loopt de evo iets duurder gem 1:8 a 1:9 denk ik. Maar een auto uit losser NIET DOEN er zijn er zat die een evo daar gehaald hebben met de nodige problemen van kleine dingen tot na een maand kapot gelopen motoren etc etc etc dus als je geld je lief is kan je beter bij sw performance halen.

gr. remco