Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

(Aankoop-)vraag Space Star 1.9 DI-D 2003

Filluar nga Myszek, Prill 21, 2011, 08:28:40 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Myszek

Hallo iedereen,


Mijn naam is Marc, ben 30 jaartjes oud en woon in de buurt van Utrecht. Ik rijd momenteel een Opel Vectra 2 liter turbodiesel uit 1998 en ik ben opzoek naar een andere, jongere auto.


Vandaag ben ik gaan kijken naar een Mitsubishi Space Star, 1.9 Diesel met 102 pk uit 2003 en ben ik daar een stukje mee gaan rijden. Aangezien ik nog nooit eerder Mitsubishi heb gereden wil ik graag een beroep op jullie ervaring doen.


Ik vond de auto heel comfortabel zitten en rijden, gleed echt over de weg. Echter, ik was niet tevreden met de performance van de motor en ik vraag me af dit nou eenmaal zo is, of dat er iets niet goed zit in de wagen die ik heb gereden.


Het geval is: de turbo sloeg pas rond 2300/2400 toeren aan. De aanloop hier naartoe vond ik nogal traag. Zodra de turbo aangreep sprong die wel vooruit als de brandweer.


Ik wil heel graag weten of dit dus nou eenmaal zo is en er niets aan te veranderen is. In dat geval moet ik wat anders gaan zoeken (wellicht een Space Star benzine uitvoering). Is er wel wat aan te doen dan kan ik dit aan de verkoper voorleggen, of naar een ander exemplaar op zoek gaan. Hier op het forum heb ik al wel deze thread gelezen, maar die TS kon het vergelijken met vroegere performance, ik helaas niet.


Ik hoop dat ik niet te brutaal over kom zo als nieuweling hier op het forum en bedank jullie alvast voor het lezen!

Myszek

Ik heb inmiddels navraag gedaan bij een dealer en hij bevestigt dat het er bij hoort. Helaas dus...