nou ik heb weer iets moois mee gemaakt,
er zijn vandaag 24 jan 2011 tijgers ontsnap bij het circus vandaan in alphen a/d rijn
check dit voor meer info
ma 24 jan 2011, 11:31
| lees voor
Tijgers ontsnapt uit circus
ALPHEN AAN DE RIJN - Vier tijgers wisten maandagochtend te ontsnappen uit circus Belly Wien in Alphen aan de Rijn. De tijgers zouden twee kamelen en een paard hebben aangevallen. Eén kameel overleefde dat niet.
Na een half uur konden circusmedewerkers de beesten weer terugkrijgen in hun kooien, meldt alphen.cc.
Het ging om een moeder en drie welpen die uit hun kooi ontsnapten toen het circus aan de Maatschapslaan werd afgebouwd. Twee welpjes waren al terug in hun kooi toen de politie arriveerde.
Er is niemand gewond geraakt.
Het is niet de eerste keer dat er dieren ontsnappen uit circus Belly Wien. Paarden, kamelen en de giraffe gingen de tijgers al voor. In 2009 pleitte GroenLinks in Rotterdam er voor om het circus geen vergunning meer te verlenen. Gemeenteraadslid Arno Bonte suggereerde toen dat het goedkope pr-stunts zijn.
Bekijk hier een video van de ontsnapping.
bron
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8819 ... ood__.htmlmaar nu heeft die tijger die kameel gepakt naast men auto heel men auto onder het bloed ik heb foto;s is niet heel duidelijk maar goed je ziet het wel
hier een paar foto;s

hahahahah bij wie gebeurt dat nou ja ik had kamelen bloed op men auto