Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Lancer Evo V GSR wit

Filluar nga Richard EVO V, Korrik 21, 2010, 05:28:49 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Richard EVO V

Hallo Mitsubishi fans !

Nadat er vanuit een van jullie leden ( ik zal geen namen noemen en zeker niet over al zijn stickers beginnen  ;) ) nogal wat druk op mijn schouders gelegd werd, heb ik toch maar besloten om even wat van mij te laten horen.

Voor een aantal van jullie ben ik niet helemaal onbekend, voor de andere mitsubishi eigenaren zal ik me even voorstellen.

Ik ben Richard, 40 jaar JONG en eindelijk in bezit van een (bijna op Nederlands kenteken) Lancer Evolution V GSR in uiteraard de kleur WIT.
Ons Mitsubishi gezinspark wordt steeds voller: 1x Colt (lamborgini Oranje/Kirsten) 1x Colt (Donker Mettalic blauw/Parelmoer witte wielen/Mijn vrouw Astrid) 1x Carisma (Blauw met groene onderzijde/Lars' en dan nu 1x Evo V (wit) en voor zo lang het nog duurt een Mitsubishi van de zaak( meestal ook een Colt). Deze laatste gaat uiteraard plaats maken voor de EVO gezien ik daar dagelijks in wil gaan rijden.

hoop dat ik mijn EVO snel aan jullie kan laten zien tijdens één van de aankomende meeting's.

Tot dan....

Coltje-Corine

#1
hehe, EINDELIJK!!  :mrgreen:

gezellig dat je er bij bent richard, mare, wanneer komt de rest van de fam  :lol:

Heel veel fun hier, ennuh, dat je ons maar veel mitsu info kan geven ;)

GTI-tje

#2
Hallo Richard,

Wat leuk jou hier aan te treffen, ik had al iets van Steven vernomen wat betreft de Lancer Evo. Wordt het net zo'n stickerkanon als die van Remco, niet kwaad bedoeld hoor Remco, die van jouw vind ik nog steeds een supercar 8-)  8-) Inderdaad een echte Mitsubishi familie, net zoals bij ons :lol:  :lol:  :lol:

Ik ben op dit moment niet zo actief op het forum, m'n Galant GTI is overigens weer helemaal toppie, alleen hij moet nodig een was en poetsbeurt hebben, ik ben nu even met andere dingen bezig.

Ik wens je veel fijne en vooral veilige kilometers toe met je nieuwe aanwinst, ik hoop je spoedig weer eens te zien.

Mvg Hans

kirsten

#3
hehe ouwe ....
zo jammer he moet je gelijk weer popie jopie gaan lopen doen!!!
beetje jmr weer!! had verwacht dat j een iets hoger niveau zat......:P:P hahaha

kusje :!:

Evo driver

#4
eyyy jonge (kuch) rukker eindelijk een keer op het forum ennehhh er komt gewoon geen 2de stickerbak want ik heb er al patent op aangevraagd :D

GTI-tje

#5
Citim nga: "Evo driver"eyyy jonge (kuch) rukker eindelijk een keer op het forum ennehhh er komt gewoon geen 2de stickerbak want ik heb er al patent op aangevraagd :D

Wat die stickerbak betreft, wat ze zo mooi kunnen zeggen in de autobranche:  die is uniek in zijn klasse   8-)  8-)  :lol:  :lol:  :lol:

Chaoth

#6
Welkom, Richard.

Remco heeft dus wel een bepaalde overtuigende kracht, hehehe.  :twisted:

Hebben al wat foto's gezien van de bolide. Echt een prachtig ding!

Een aantal van de Mitsu's heb ik, volgens mij, al gezien op de meeting in Nijverdal. :)  :mrgreen:

Richard EVO V

#7
Dank u allen voor dit warme ontvangst.

MrMister

#8
Hallo mede Evo V-eigenaar  ;) Heb je enig idee wat de rest-BPM voor de Evo V nu is en wat de aslasten zijn?

Richard EVO V

#9
Citim nga: "MrMister"Hallo mede Evo V-eigenaar  ;) Heb je enig idee wat de rest-BPM voor de Evo V nu is en wat de aslasten zijn?

Aslasten hebben ze niet gevraagd bij het RDW. Ze hebben alleen mijn wielbasis opgemeten.

Zoals ik mijn BPM berekening gemaakt heb ( ik heb een kopie kenteken van een in 2007 geregistreerde EVO V) moet ik ongeveer € 420.- BPM betalen. Afgelopen maandag heb ik deze papieren afgegeven bij de douane, maar zit nog steeds op antwoord te wachten. En dus ook op mijn kenteken!!!!  :evil:

Evo driver

#10
Alles leuk en aardig natuurlijk maar een paar foto's ontbreken natuurlijk weer tsssss.

en ja ik weet ik ik moet het je nog even uitleggen  :oops:

Hier wat fototjes toen we samen een kleine shoot gehouden hadden.












Ondertussen zitten er nu witte scherm lampjes in en de knipperlicht units aan de voorkant zijn ook voorzien van witte lampen. Ook is de auto profesioneel gepoets en in een teflon laag gezet.

Gr. remco

Wieger

#11
welkom hier :D
Jullie moeten dan wel een grote oprij laan hebben voor al die auto's !  :oops:
goeie KM en succes met de douane !

Richard EVO V

#12
Eindelijk!!!  wat duurt een week lang zeg, als je wacht op je kenteken. Het is zover, ik kan eindelijk gaan rijden in mijn EVO.

Coltcao

#13
Veel plezier 8-) Zal wel goed komen schat ik zo ;)

roeland

#14
supervette lancer! strak in de lak :P veel plezier ermee!