Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Lancer Evo V GSR wit

Filluar nga Richard EVO V, Korrik 21, 2010, 05:28:49 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

GTI-tje

#15
Het is je gegund Richard. Ik wens je veel geluk en veilige kilometers toe met je prachtige Lancer Evo 8-)  8-)  8-) , dat gaat helemaal lukken!!!!

Mvg Hans

Chaoth

#16
Super! Veel rijplezier in je evo!

En hem nu niet stukrijden he ;)

Coltje-Corine

#17
gefeliciteerd Richard!

heel veel plezier ermee en rij voorzichtig :P

sp1046mhs1

#18
Welkom. Mooie EVO.  8-)


Vanwaar eigenlijk de voorliefde voor een wit exemplaar? Ik heb persoonlijk een hekel aan zéér regelmatig wassen & poetsen...  :roll:

Rayner

#19
Wit is JDM j0000! :mrgreen:

sp1046mhs1

#20
Dusss...??!? :?   :lol:

Chaoth

#21
Wit is DÉ kleur voor een Evo  8-)  :twisted:  :mrgreen:

sp1046mhs1

#22
Persoonlijk vind ik het niet de mooiste EVO-kleur. Gelukkig kunnen smaken verschillen.  8-)

Evo driver

#23
yeahhh baby wit is gewoon DE kleur !!!!

Coltje-Corine

#24
zegt degene die hem volgooit stickers ;)  :lol:

Evo driver

#25
psst dat is om de roest te verdoezelen  :lol:  nee geintje :D

Richard EVO V

#26
Smaak verschillen of niet, wit is de kleur voor een EVO. De kleur om véél te wassen,poetsen,schoonmaken.......strelen.......................aanraken....................................liefhebben......................................koesteren............................................likken.................................................


Goed ik ga weer eens te ver in mijn liefde voor mijn EVO :oops:

Als jij deze dingen wil doen met een andere kleur, ga je gang, ik snap je volledig en trouwens een EVO blijft een EVO in welke kleur dan ook. Zo'n auto moet je gewoon wassen,poetsen,schoonmaken...........strelen.....................SORRY!!!!!!!!! Liet me weer even gaan :roll:

sp1046mhs1

#27
Doekje...?  :lol:

Chaoth

#28
Met of zonder emmer? :P

Evo driver

#29
waar denk je waar zijn waterbed mee gevuld is ...........