Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

colt 2009

Filluar nga kgt, Korrik 21, 2010, 03:10:31 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

kgt

dag mede mitsubishi rijders,

ik heb sinds nov 2009 een mitsubishi colt in mijn bezit 8-)
ik heb deze helemaal nieuw gekocht bij de dealer, dus 1ste eigenaar en 1ste kilometer waren voor mij :D
ik heb hiervoor een impreza gehad waar ik veel mee aan het sleutelen was, maar heb deze maar weg gedaan omdat mijn vriendin van toen der tijd het niet kon warderen dat ik meer tijd bestede aan de auto dan aan haar :roll:
nu ik deze auto heb kan ik er niet eens aan sleutelen omdat alles wat ik er op wil hebben er al bijna op zit ( op getinte ruiten na en een veerpootbrug ) maar ben voor de rest super tevreden met dit wagentje.

AlfaColt

#1
Citim nga: "kgt"dag mede mitsubishi rijders,

ik heb sinds nov 2009 een mitsubishi colt in mijn bezit 8-)
ik heb deze helemaal nieuw gekocht bij de dealer, dus 1ste eigenaar en 1ste kilometer waren voor mij :D
ik heb hiervoor een impreza gehad waar ik veel mee aan het sleutelen was, maar heb deze maar weg gedaan omdat mijn vriendin van toen der tijd het niet kon warderen dat ik meer tijd bestede aan de auto dan aan haar :roll:
nu ik deze auto heb kan ik er niet eens aan sleutelen omdat alles wat ik er op wil hebben er al bijna op zit ( op getinte ruiten na en een veerpootbrug ) maar ben voor de rest super tevreden met dit wagentje.

Welkom!
Heb je nog foto's van je zwarte ralliart?

Coltje-Corine

#2
welkom!

ben benieuwd naar de foto's! :D

kgt

#3
mijn eerste auto "subaru impreza"



en dit is mijn 2de auto die ik naast mijn colt heb "lancia Y"





meer foto's volgen van mijn colt zodra ik ze geschoten heb :D

sp1046mhs1

#4
Welkom!