Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Eelkoe (CZ3) stelt zich voor.

Filluar nga eelkoe, Korrik 07, 2010, 02:43:43 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

eelkoe

Hallo mitsu-gangers,

Ik ben Eelke jan aka Eelkoe woonachtig in Morra (friesland).
Na 3 jaar te hebben rondgereden in een Subaru Vivio ben ik nu trotse eigenaar van een Mitsubishi. Een Colt CZ3 spicy red uit 2006. Ik heb hem vorige week aangeschaft met 6500 km op de teller (ja geen tiepfaut). Enige teleurstelling omdat er geen cd sleuf in de orginele radio zit. Na ongeveer 1000 km te hebben gereden ben ik aangenaam verast door het sportieve karakter van het wagentje. Ik hoop hier met meer enthousiaste mitsu-gangers in contact te komen. Hier alvast wat foto`s.




Robbert

#1
Welkom op het forum 8-) Mooi sportief karretje :)  Er zijn wel meer leden met dit type Colt geloof ik. Het is een leuk forum met een bond gezelschap Mitsu,s dus je zult je wel vermaken hier!

Groeten Robbert

Coltje-Corine

#2
ook namens ons, welkom :D

Chaoth

#3
Ook vanuit Hurdegaryp van harte welkom!  :mrgreen:

Boemtjing

#4
Welkom hier op het MOC forum :D...

Ik heb de orginele radio nog liggen van mijn CZT en daar zit een cd gleuf in zover ik mij kan heugen (heeft er welgeteld een paar dagen (in 2005 van fabriek tot aflevering bij de garage) in mijn CZT gezeten, voordat ik de sleutel in ontvangst mocht nemen zat er al wat anders in :mrgreen: ) en als je interesse hebt mag je die voor niets noppes nada ophalen ;)... Moet em wel ff opzoeken ;).

eelkoe

#5
dank u allen voor warme onvangst. mag/moet gezegt worden "zeer mooie czt  8-) ".

Boemtjing

#6
Citim nga: "eelkoe"dank u allen voor warme onvangst. mag/moet gezegt worden "zeer mooie czt  8-) ".


Dank u :oops: al zal ze er binnenkort iet wat anders eruit zien dan op de foto :twisted: De zomervelgen worden binnenkort gezandstraald en in een andere kleur gepoedercoat, aangezien de velgen gecorrodeert zijn en ik van verschillende bedrijven nog altijd geen reacties terug gehad heb ivm het opknappen van de velgen. Ik rij nog steeds op m'n winter alu's met winterbanden :evil:...

eelkoe

#7
dan kan ik mij indenken dat je stevig baalt. hogere slijtage aan het rubber aangezien de temp ook hoog is op het moment. Succes ermee

kaya design

#8
ook vanuit Den Haag  :D

Welkom
 :D

Joeri

#9
ook vanuit België welkom
heb ongeveer dezelfde colt, ook rood maar wel een dieseltje
vind het zelf heel leuke wagentjes, hoop dat jij er ook zoveel plezier aan blijft beleven ;)

Eclipse4Life

#10
Welkom vanuit Helmond!

Leuke wagentjes die CZ3tjes!
En nette km stand  :mrgreen:

eelkoe

#11
Danku danku :D

Over de km stand is het volgende nog over te zeggen. Ik heb de wagen bij een autodealer gekocht. De dealer is gevraagd door een familie om deze wagen te verkopen. Wat blijkt. De auto is van een oud mannetje geweest die heel erg weinig reed. De man stond op een gegeven moment verward op de noodstrook vlakbij leeuwarden. Hierbij is de man zijn rijvaardigheid in kwestie gekomen. De man zijn rijbewijs is toen ook ingevorderd. De auto is naar de familie van de man gegaan om deze te verkopen. Omdat de auto niet een erg geloofwaardige km stand heeft voor een auto uit 2006 wordt de wagen dus ook niet zo snel verkocht. Ik had eerst ook mijn twijfels. Maar na alle steekproeven en keuringen heb ik hem aangeschaft voor een zeer redelijke prijs (omdat de prijsmarge van de familie was).

Je moet er soms tegen aan lopen.  :lol:

gr. Eelkoe

Wieger

#12
Welkom mede Fries & mede rode Colt owner  8-)
Ik moest ff kijken waar het lag in friesland maare nog vrij dichtbij !
Goeie KM !

Chaoth

#13
Kunnen zowat een Friese meeting houden  :lol:

eelkoe

#14
dat wordt zowiso een colonne richting een eventuele meeting  :D