Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Pech met de amerikaanse eclipse

Filluar nga mikeyeclipse, Korrik 05, 2010, 03:06:42 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

mikeyeclipse

Beste leden,
Aangezien ik nieuw ben, zal ik me even kort voorstellen:
Ik ben mike, 25 jaar en heb op mijn 18e mijn eerste 2g eclipse gekocht. Een rode zo standaard als wat. Maar ik had mijn droomauto.
volgende auto Mitsubishi eclipse 2g heel netjes afgewerkt tot in de details.
Toen kwam ik met het wilde idee een 2.4L spyder te importeren uit 1997 met 100.000km op de teller.
Mijn eclipse verkocht. Een rotte champagne kleurige 2g terug gekocht voor 1000,- en de auto van mijn dromen over laten komen.

Ik wilde al 3 jaar een spyder
2500 euro koste de spyder uit arizona.
Toen ik de auto eindelijk op mocht halen schrok ik. Ze hadden de voorbumper en koplamp kapot gereden op de op rij platen. de kappen van speakers ontbraken(325 speciale vorm spyders), en de km teller kapot(1200,-) Motor zag er goed uit en het dak ook.

Na dat op geknapt te hebben en keuringsklaar te zijn naar lelystad voor de keuring (1200,-)

Lekker rond aan het rijden op nl kenteken in de zomer vorig jaar. Begint de automaat bak ineens te schokken en de stationair schiet op en neer tussen 2000 en 3000 toeren.
automaatbak revisie (1300) en 2 maanden verder.

2 weken later wieltjes kapot van de achter raampjes, niet verkrijgbaar in NL maar heb ze gelukkig ergens kunnen laten na maken.

2 maanden later (heden ondertussen 2250km kunnen rijden) kering lekt olie, waterpomp was kapot, tik in de motor en automaatbak blijft schokken. Als klap op de vuurpijl vandaag breekt mijn portierhendel buitenkant af...  

Kan je droom in duigen vallen of wat!??!?! Nog steeds, ondanks iedereen mij voor gek verklaart, wil ik niks anders dan in deze auto rijden....

Maar mijn vraag is of iemand hier zelfde ervaringen heeft met automaatbak/motor van de eclipse. Volgens mij is de 2.4 liter uit 1997 namelijk een chrysler maar dat weet ik niet zeker..

Rayner

#1
PM Terug  :D

Joeri

#2
sow ey, dan zakt je ook effe de moed in de schoenen :S
hoop dat je hem toch volledig op peil krijgt :!:

Eclipse4Life

#3
Sooww heftig!  :evil:

Heb je idd je droom auto en gebeurt er zo iets! :o :o
Hopelijk krijg je alles weer op pijl idd!
Keep us informed!  ;)

sp1046mhs1

#4
Dit is heftig! Zóveel voorliefde voor die auto is bijzonder. GTI-tje heeft dit ook.

Maar de bedragen lopen nu wel fors op. Aan de andere kant zit er al zoveel geld in, dan een weg terug niet meer mogelijk is.

Succes!

mikeyeclipse

#5
Goed nieuws en slecht nieuws...

Motor loopt nu stukken beter nog niet perfect maar wel lekker...

Van de week ben ik naar van deijne gereden in volkel, want die hadden een deurklink voor me, toch wel handig als ik gewoon binnen kan. Alles afgezocht daar. Hadden ze de klink toch niet meer op voorraad.

Bomex kit en carbonnen motorkap gekocht. Krijg ik een mailtje van de verkoper van de bomex kit, zegt hij dat hij een foutje gemaakt heeft en het een blitz kit is ipv bomex, terwijl ik al betaald heb en bijna opgehaald zou worden door een transporteur...
Nu dat weer, maar o wee als de auto klaar is... :)

Eclipse4Life

#6
Beter dat je motor al stukken beter loopt! :D

Wel balen van de onderdelen!

Maar komt goed!  8-)

Rayner

#7
I would stick that ugly blitz kit up his furry *SS!  :o

Eclipse4Life

#8
Enne?? Alles weer top??

langereis

Mischien interesse in een Mitsubishi eclipse 3,8 GT, bouwj januari 2006, klmstand 75.000, kleur metallic (grijs), lederen bekleding, alles erop en eraan!! Schitterende auto zonder enige schade, te koop aangeboden!!Bijzondere uitvoering, speciaal uit VS laten overkomen, de auto moet helaas weg wegens privezaken.  :-[

Chaoth

Het is hier geen marktplaats hoor...

Eagle1982

Citim nga: langereis ne Tetor 24, 2011, 03:53:35 MD
Mischien interesse in een Mitsubishi eclipse 3,8 GT, bouwj januari 2006, klmstand 75.000, kleur metallic (grijs), lederen bekleding, alles erop en eraan!! Schitterende auto zonder enige schade, te koop aangeboden!!Bijzondere uitvoering, speciaal uit VS laten overkomen, de auto moet helaas weg wegens privezaken.  :-[



Zou in ieder geval wel even op zn plaats zijn om je even voor te stellen in de garage bij je type auto, zodat we hier even weten met wie we van doen hebben.


Evo driver

Heb deze man al aangeschreven !

Back on topic :D

Eagle1982

Citim nga: Evo driver ne Tetor 24, 2011, 11:35:46 MD
Heb deze man al aangeschreven !

Back on topic :D


Hoop wel dat je het een beetje vrouwelijk aangepakt hebt, tenminste zo te zien is het een vrouwtje.  ;)