Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Vers rijbewijs, vers lid!

Filluar nga sigmundfreund, Qershor 17, 2010, 10:13:02 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

sp1046mhs1

#30
Verbruik van mijn 1300 was ook niet best: 1:9 bij veelvuldig stadsverkeer. Maar dan wel op LPG.  :D

sigmundfreund

#31
Citim nga: "Coltje-Corine"
Citim nga: "Evo driver"poeh dan ben je snel tevreden zeg :D. Maar geen geluid is een drama je hoord alles ook wat je meestal niet wilt horen  :(


ik heb alleen de 2 boxjes in me dash... GEEN GEHOOOOOOR!!!!!!!! fuckneehe  :oops:

maar weet al welke boxen erin komen!

Boxen achter; Pioneer TS-A6911
Boxen voor; pioneer (13 of 17 cm)

(jaja, heb me huiswerk gedaan :P)

maar schaam me echt ervoor :P hahahaha


Nog Pioneer CDJ's & een DJM in de kofferbak en je bent compleet! haha

Citim nga: "sp1046mhs1"Verbruik van mijn 1300 was ook niet best: 1:9 bij veelvuldig stadsverkeer. Maar dan wel op LPG.  :D


LPG krijg je bij je brood nog, zo goedkoop is het! Goed nieuws van deze kant trouwens, ik heb nu op 15 liter 210km staan. 80% streek en 20% stad! 1:14 en er is nog wat over in de tank, wie weet de 1:15 halen.. ben nu wel weer gerustgesteld en dat allemaal na opgepompte bandjes! :D

Minder goed nieuws is dat m'n dashboardverlichting opeens kaputt is.

sp1046mhs1

#32
Citim nga: "sigmundfreund"Nog Pioneer CDJ's & een DJM in de kofferbak en je bent compleet! haha
Hoezo? Je kan toch ook een liedje zingen?  :lol:

Citim nga: "sigmundfreund"LPG krijg je bij je brood nog, zo goedkoop is het!
Ik schijn de naam hier te hebben dat ik pro-LPG ben. Zeker met een G3-installatie!
OK, nog even voor de analen: mijn Lancer bevatte de G3-installatie. De houderschapsbelasting was per kwartaal ong. EUR25,- duurder dan voor benzine (zelfde regio & gewicht). Ik heb vanmorgen getankt voor EUR0,59 p/ltr. Euro-95 is duurder, hoor! En ik rij maar 12.000-15.000 km p/jr. :D


Citim nga: "sigmundfreund"Minder goed nieuws is dat m'n dashboardverlichting opeens kaputt is.
Zekeringen nog goed? ;)

sigmundfreund

#33
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "sigmundfreund"Nog Pioneer CDJ's & een DJM in de kofferbak en je bent compleet! haha
Hoezo? Je kan toch ook een liedje zingen?  :lol:

Citim nga: "sigmundfreund"LPG krijg je bij je brood nog, zo goedkoop is het!
Ik schijn de naam hier te hebben dat ik pro-LPG ben. Zeker met een G3-installatie!
OK, nog even voor de analen: mijn Lancer bevatte de G3-installatie. De houderschapsbelasting was per kwartaal ong. EUR25,- duurder dan voor benzine (zelfde regio & gewicht). Ik heb vanmorgen getankt voor EUR0,59 p/ltr. Euro-95 is duurder, hoor! En ik rij maar 12.000-15.000 km p/jr. :D


Citim nga: "sigmundfreund"Minder goed nieuws is dat m'n dashboardverlichting opeens kaputt is.
Zekeringen nog goed? ;)

Ik zong net de hele tijd mee haha! LPG lijkt me zeker goedkoop ja maar ik had het geduld niet om speciaal een auto daarmee te zoeken haha! Over de zekeringen ben ik niet zeker, kan nou niet precies de juiste vinden voor de dashboardverlichting :( alle lampjes doen het maar 's avonds zie je de snelheidsmeter niet enzo.

Chaoth

#34
Mis je een deel van de verlichting of echt het geheel? ALs je een deel mist, is er waarschijnlijk een lampje stuk. Bij mijn Lancer Wagon zijn die echt supermakkelijk te vervangen.

sigmundfreund

#35
Citim nga: "Chaoth"Mis je een deel van de verlichting of echt het geheel? ALs je een deel mist, is er waarschijnlijk een lampje stuk. Bij mijn Lancer Wagon zijn die echt supermakkelijk te vervangen.

Alle lampjes doen het, al ben ik niet zeker over het benzinelampje. Heb al vaak genoeg op een bijna-lege tank gereden nu en ding is nog steeds niet gaan branden.. wil het risico niet nemen om aan de kant van de weg te staan straks :'). Verder heb ik dus gewoon totaal geen verlichting over de meters.. moet maar even kijken hoe ik bij het lampje kan komen.

sp1046mhs1

#36
Tip: tank leegrijden. Zorg dan wel voor een jerrycan met peut in de bagageruimte...  :geek:

Rayner

#37
Wel de filters daarna vervangen he! D'r zit me toch een rotzooi op de bodem van je tank na zoveel jaar...

sigmundfreund

#38
Citim nga: "sp1046mhs1"Tip: tank leegrijden. Zorg dan wel voor een jerrycan met peut in de bagageruimte...  :geek:

haha keertje doen idd!

Verlichtingsissues opgelost, het was de radio die voor problemen zorgde maar een setje nieuwe kabels heeft het verholpen! :D

Eclipse4Life

#39
Welkom hier!

Nette Lancer!
Veel plezier ermee en opt forum natuurlijk!

sigmundfreund

#40


Mensen zijn asociaal.  fuckneehe
Beestje was meteen rijp voor de wasstraat..

Coltje-Corine

#41
damn, mensen zijn echt aso..

als de bumper er niet af slopen dan gooien ze hun milkshake (??) wel over je auto heen  :evil:

succes met poetsen

Snip

#42
Mooi ding :) Ik heb bijna dezelfde als jij ;) Maar dan met een 1.6je en een spoiler!!! :D


Veel plezier er mee.