Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Vers rijbewijs, vers lid!

Filluar nga sigmundfreund, Qershor 17, 2010, 10:13:02 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Chaoth

#15
Volgens mij heeft dat verbruik ook te maken met het gewicht dat de motor moet verplaatsen.

Een 1.6 hoeft minder moeite te doen om 1000kg te verplaatsen dan een 1.3, waardoor de 1.6 minder brandstof nodig heeft. Tenminste zoiets was het volgens mij.

Wat zijn trouwens de opties op jouw auto? Ben ik wel benieuwd naar  :mrgreen:

sigmundfreund

#16
Citim nga: "Chaoth"Volgens mij heeft dat verbruik ook te maken met het gewicht dat de motor moet verplaatsen.

Een 1.6 hoeft minder moeite te doen om 1000kg te verplaatsen dan een 1.3, waardoor de 1.6 minder brandstof nodig heeft. Tenminste zoiets was het volgens mij.

Wat zijn trouwens de opties op jouw auto? Ben ik wel benieuwd naar  :mrgreen:

Dat klinkt heel logisch, zo had ik er nog niet eens over nagedacht! Opties? Welke opties? :D
Geen airco, geen radio (als het goed is eindelijk vanavond een plugje om het aan te sluiten, lang verhaal en ik heb geen zin om kabels te knippen), stuur & stoelen wel in hoogte verstelbaar, en verder zou ik het niet weten. Ohja, sunroof! Die maar half open gaat dus niemand die er uit kan gaan hangen op foute jaren 80 muziek :(

Chaoth

#17
Ja ik heb verder ook niet zoveel opties.. Alleen elektrische ramen.

Andere opties zijn toch alleen maar overbodig en zorgen voor extra gewicht. :P

Is de distributie al vervangen? Dit moet namelijk tussen de 170.000 en 180.000 km ;)

Zag dat je auto 178k gelopen had, dus hoop voor je dat ze dat al vervangen hebben.. anders moet je weer een paar honderd euro uitgeven aan het vervangen van de distributie.

sigmundfreund

#18
Kijk, zelfs geen electrische ramen hierin! Maar hij heeft me wel vandaag droog naar m'n stage gebracht en dat is al meer dan goed!

Chaoth

#19
Zit er nieuwe distributie op?

sigmundfreund

#20
40.000km geleden!

Chaoth

#21
Mooizo, dat scheelt weer ;)

Kun je in ieder geval weer even vooruit! Zo.. nu lekker WK kijken  :mrgreen:

sigmundfreund

#22
Citim nga: "Chaoth"Mooizo, dat scheelt weer ;)

Kun je in ieder geval weer even vooruit! Zo.. nu lekker WK kijken  :mrgreen:

Precies, lekker rustig hier op stage ook. Lekker achterover zittend op de receptie haha! TV mag wel wat groter maargoed, ik klaag niet.

Joeri

#23
ik had ook geen elektrische ramen of een sunroof :P
maar de colt heeft me altijd gebracht waar ik moest zijn en tegen een vlot tempo :D

sigmundfreund

#24
En we hebben geluid! Dat werd eens tijd joh, al die stille ritjes!

Joeri

#25
daar  kan ik ook moeilijk zonder  :o
je had er standaard al boxen in zitten of heb je deze ook moeten plaatsen :?:

sigmundfreund

#26
Zat er al in gelukkig! Kwaliteit kan er nét mee door.

Evo driver

#27
poeh dan ben je snel tevreden zeg :D. Maar geen geluid is een drama je hoord alles ook wat je meestal niet wilt horen  :(

sigmundfreund

#28
Citim nga: "Evo driver"poeh dan ben je snel tevreden zeg :D. Maar geen geluid is een drama je hoord alles ook wat je meestal niet wilt horen  :(

Nou dat snel tevreden valt normaal heel erg tegen, je kan me gelukkig nog net geen purist noemen wat geluid betreft maar het komt al aardig in de buurt. Het zit 'm meer in het feit dat ik liever geld in studiomateriaal ga stoppen dan in de speakers van de auto. Die zijn net acceptabel genoeg, zeker voor de tijd wat ik er in spendeer. Wellicht als ik een wat beter bedragje ga verdienen dat er dan wat leuke upgrades komen :)

Coltje-Corine

#29
Citim nga: "Evo driver"poeh dan ben je snel tevreden zeg :D. Maar geen geluid is een drama je hoord alles ook wat je meestal niet wilt horen  :(


ik heb alleen de 2 boxjes in me dash... GEEN GEHOOOOOOR!!!!!!!! fuckneehe  :oops:

maar weet al welke boxen erin komen!

Boxen achter; Pioneer TS-A6911
Boxen voor; pioneer (13 of 17 cm)

(jaja, heb me huiswerk gedaan :P)

maar schaam me echt ervoor :P hahahaha